Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMy
16. 05. 2002
2
0
1995
Autor
Annika
Strácame sa
v sedmikráskach,
šepkáme
slová do
prázdnych dlaní,
hľadíme
do očí
plných lásky...
...a náhle
cítim,
že som
súčastou Teba...
Alebo ja som ich oblbla ;-)) Vest, no vsak sa pozname, ako mnohi tuto ;-))
Si myslim, ze sa kazdopadne lepsie pozname ako ktokolvek tu!:))) Vsak i tortu som ti piekla i spievala:))))
ok, ved raz prezradite!!!
annika, inac vsetko naj!!! fukni do torty a zelaj!!! nech sa ti sicko splni!!! :-))) len pre teba
joooj, prijemna atmosfera tu panuje!!! potesilo takto zarana, najma po vcerajsej noci...mila basnicka!!! :-)
Tanganika, poznate sa s Annikou, ver mi:))))
Hej Annika, sedmokrasky:)))
Orbi, uz viem, z coho mavas tie astmaticke zachvaty. Pod na liecenie do Tatier:))))
Iris, pecem ti to tortu:)))
iris - som rada, ze som potesila hned zaranky :-)))
Aj ja peciem tortu ... na zajtrajsok :-))))
vest - tak sedmokrasky ci sedmikrasky?
Orbi - Tatry su fantasticke, tomu ver :-)))
Neviem moja, ja sa v technike nevyznam:)))
Nic neopravuj, kto ti povedal, ze sedmokrasky je spravne???:))))
Mi nehutor, vcera si mal....Ci to boli cukrovkarske? No vsak to je v podstate jedno, hlavne prid na liecenie do Tatier:)))))
tak annika, ty si nam tiez spod nasich krasnych tatier???super!!!to ja vobec netusit! a ze sa aj s vest poznate? sa mi to zdalo nejake divne...a este k tomu dalsi byk oslavenec :-)))
vest - az sem rozvoniava...slinky sa zbiehaju!!! tak pec, len nepripec!!! a
Annika, ako im to vysvetlime, ze sa pozname a predsa nie si priamo spod Tatier???
Som ich total oblbla:))))
ojoj!!!
annika, myslim, ze ten cerstvy vzduch nam obom prospieva!!! tebe svedsko a mne tatry!!!
asi tam kdesi, pod krivanom, kde rastu borovice. kde je nadherny vzduch, kde...boze! ved som doma!!!!