Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZachraňovat to, co se zachránit dá...
Autor
Báseň_roku
5 názorů
Morticia Adams
03. 04. 2021Báseň_roku
03. 04. 2021Posoutěžní podoteky Redakce poezie:
Zachraňovat to, co se zachránit dá...Velmi dobrá práce s textem, zvládnutá forma. Ladí citátem, který ji nejspíš inspiroval, hezky na malém prostoru rozvíjí téma, neotřele a zajímavě zpracované.
Jedna z básní, která se profiltrovala do mého užšího výběru a nakonec získala i hlas. Přiznávám, že knihu jsem nečetla, každopádně vzbuzuje mou zvědavost. Trochu jsem zápasila s posledním veršem, který působí mírně infantilně. Na druhou stranu se v básni nejedná jen o nahodilé výkřiky, změť obrazů, jde si prostě za svým a autorovi jeho upřímnou invenci věřím. Co se týká formy, více by se mi líbila například tercina, než sdružené rýmy, ale i tak ji hodnotím jako obstojně uvládnutou. Na autora mám svůj tip. Uvidím, jestli správný:)
Radovan Jiří Voříšek
24. 03. 2021Po první sloce - šedá, sedá, zvedá - jsem si říkal, zbytek bude asi taky nic moc, ale nakonec mě to bavilo, i když nevím, kdo je Reynevane z Bělavy.