Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLascivní obskurní obrázek,...
Autor
Mára2
Když sem oblečený v zimě pěkně nabalený dvoje ponošky, tři trička, dva svetry tak mi je teplo
jako v létě, když sem v létě u vody tak sem většinou v plavkách tričku nebo kraťasech a je mi teplo taky,...
na podzim si vemu bundu, ale když jdu do kina tak si ji sundám, doma chodím v pantoflích, někdo v bačkorách a já mám dvoje pantofle, ven je nenosím měl bych je špinavý, no a v létě když jedu na kole tak si vezmu slabý ponošky když se spotím tak mám náhradní tričko, a nějakou limonádu alias "pití"
no a když jdu do sauny tak nic že jo když na lyže tak dobrou bundu a čepici,... a lyže
no a když na jaře prší radši nosím deštník než kapuci, nejsem kapucín,...
stejně kdyby se mohlo chodit jak kdo chce tak do práce bych chodil v plavkách a doma v kvádru,...
na svatbu bych si vzal montérky, manželce bych řek aby si vzala tričko a elasťáky, a na sportování do tělocvičny bych si vzal mikinu a pod ní tričko s dlouhým rukávem, a náhradní trenky kvůli sprše, standard
lekce z oblíkaní zní že se umim obléknout na papíře, vím teorii, ale vůbec není potřeba to respektovat, jestli to vůbec umim, co vy nosíte pod blůzu, kluci pod kalhoty, a děcka na hlavě když je jim zima, ptali jste se už svého
nenamyšleného já jestli vy nebo někdo z vašeho okolí se umí pěkně obléknout, nebo dokonce exkluzivně za menší obnos peněz než vydělává banka,...
4 názory
Já chodím do práce zásadně oblečený. A vázanka se u Adamova jablka neobjevila již pořádně dlouhou dobu.