Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLidské až příliš moc lidské,...
Autor
Košík010
Jednou sem byl v hospodě a dal si minimálně dvě tři piva pro začátek, jako ve formuli jedna dobrej start, a poslední v cíli,...
pak sem šel na záchod vyměnit gumy bylo to dobrý ale moc pomalý, myslím čůrání ne výměna gum,...
pak sem se vrátil na místo v klidu si dal další dvě piva, k tomu nějaký kafe a tyčinky, bylo to docela "dobrý", jako ve škole za tři, s hospody mě ještě nevyhodili když málo piju, čůrat sem už nepotřeboval a tak sem se zapojil do diskuze vedle sedících, ne že by nevěděli o co jde myslím jejich diskuzi nebyli vožralý ale mluvit teda uměly,
nejdřív slavie sparta kdo je lepší v sexu jestli trpišovský nebo mluvčí sparty mladá paní rosická, a nebo asistent u fotbalový reprezentace, a plíšková karolína nebo krystýna to sou pěkný dvojčata, mezi sebou ne, to jim vyšlo ale nesouhlasil sem s výsledkem pan trpišovský je přeci dobrej ve fotbale ne v posteli kromě jeho ženy,... karolína je hezká ale krystýna ta její ségra je hodná ale v sexu nic moc, karolína je asi hezčí, možná je krystýna lepší v sexu, znáte to přísloví, nejlepší v sexu je pán bůh, na jedničku to umí jen pan ředitel, na dvojku prostitutky z perlovky a na trojku sexuologové a gynekologové na čtyřku zbytek homosexuálů a leseb,...na pětku nikdo snad nějakej obřezanej,... pak sem šel spát ale ne usnul sem v hospodě, a zbytek si nepamatuju leda z vypravování, každý den zázrak asi nejde splnit aspoň bych se moh o to pokusit, ale zlý nejste, to byl vtip, no a nakonec ani nevím konec světa, snad konec dne,...
a nebo konec vývoje v sexu nebo nějakou novou prasecky složitou teorii, děkuji konec přednášky, ale studenti už zmizely asi do hospody, taky tam půjdu až budu mít hlad,...