Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoezie od flašky
Autor
Oskar Koblížek
KOMÁR A FACKA
Častokrát si říkám,
"nejradši bych si vlepil facku"!
Však jen komár
dokáže mé "touhy"
převést v činy.
KACHNA „B“ A BEZ DROBŮ
Kachna „B" a bez drobů
leží líně u hrobu
hned u prázdné flašky.
Někomu asi
vypadla z tašky.
PLYŠOVÝ MEDVÍDEK
Uviděl jsem právě,
ležet hovno v trávě.
Však buďme prosím tiší,
je to hovno „plyší“.
20 názorů
Oskar Koblížek
21. 04. 2021No jo...jednou se člověk uklikne a pak to má do smrti na talíři. :o)) Dík za přečtení.
Oskar Koblížek
21. 04. 2021Jani, máš pravdu. Je to něžný produkt.
Dobrá, Geminy. Pokud se ti mdloby líbí, pak možná ještě nějakou svou oduševnělou "poezii" položím.
Oskar Koblížek
21. 04. 2021Záleží na tom, Břízo, jak daleko ta večerka je. Pokud po cestě nasával, pak není divu, že ptáka, při zalézání zpátky do rovu, vytrousil. :-)
- mě zaujala otázka, nač nebožtíci nakupují kachny B bez drobů a co asi bylo v tý flašce . . . mám takovou vizi, že moc brzy zakokrhal kohout a chudák zetlelej to holt nedonesl z večerky . . . . i když --- ve městě kohout ?! Nebyl v tom spíš nějaký kryptař bez domova? Stávají se takové věci . . . ale v tom případě se vsadím, že kachna nebyla vykázána v EET . . . nebývalá realitní krása . . .
Oskar Koblížek
20. 04. 2021Děkuji Ti moc, Vesuvanko. Milá návštěva. Opravdu.
Geminy, já na básně nejsem (což je vidět-básníci u toho většinou žděšením omdlévají), ale jsem rád, když to aspoň vyloudí úsměv...byť třeba jen "soucitný". ;-)
Oskar Koblížek
20. 04. 2021Aru. jsem rád. I když...úplně si tím jist nejsem. :o))
Oskar Koblížek
20. 04. 2021Není třeba, stačí se potutelně usmívat. :-))
Já Lucie píšu...
20. 04. 2021Směji se, ale ne nahlas :)
Oskar Koblížek
20. 04. 2021Kočkodánku, nevím, jak to děláš, že smícháš do reakcí všechno takhle pěkně dohromady. V každém případě mě to nesmírně baví.
Oskar Koblížek
20. 04. 2021Děkuji za úsměv. Je to velké vyznamenání.
Za dílko ti nechci vlepit facku, protože (aspoň podle mě) nestojí za... no za ten nález v trávě. Opravdu nemám pocit, že mě tvorbou dostaneš dřív do hrobu.