Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekrajiny odcházení
Autor
Radovan Jiří Voříšek
mrazem obalená
krajina odcházení -
hřbitov na vršku
branka vrzla -
tam kde blízký
je už předaleko
zaťatá sekera
rezaví ve špalku -
vymírá po meči
25 názorů
Radovan Jiří Voříšek
16. 07. 2021Radovan Jiří jsem od křtu, Jana Křtitele jsem si vybral při biřmování, Voříšek mám po otci :-)
Temné v sobě nemám, ale s temny pracuji ( se závislými klienty, přímluvné modlitby za uzdraven, pomocník při exor.)
Zeanddrich E.
16. 07. 2021To Luky Fo ještě:
A jméno „Zeanddrich" jsem dostal speciálně (přímo seshora :) ), (a bylo to ..na dlouhé lokte; -trvalo to snad 7 let, než bylo ..vcelku, ale o tom se tu rozepisovat asi nebudu :) )
Zeanddrich E.
16. 07. 2021Zdá se, že máš v sobě mnoho temného:) (nebo máš jen potřebu či chuť to temné dostat ze sebe ven :) )
To Luky Fo: moc Tě nechápu; -čím více jmen, tím širší energetická základna z těchto jmen-a právě my zde v Česku jsme se dlouho o tuto základnu ..dobrovolně ochuzovali (ta jména nám ale musí -v drtivé většině případů -někdo dát, nemůžeme si je vybrat sami :) )((...)).
(Například já jsem Roman Václav Augustin E.,..., a z toho dvě jména jsou od křtu, a jedno biřmovací :) )
Radovan Jiří Voříšek
12. 07. 2021co nadělám,
ve skutečnosti se všemi jmény jmenuji Radovan Jiří Jan Voříšek, takže klidně můžeš
líbí se mi jednoduchá poezie, ale lidem se dvěma jmény a příjmením tipy nedávám
Evženie Brambůrková
12. 07. 2021Líbí se mi všechny, ale u dvojky vidím a slyším branku u nás na hřbitově.
Radovane, nedostaneš. Vždyť by to ani nebylo prakticky proveditelné – skoro jistě jsi fyzicky vybavenější a údernější. A od „skvělejch“ není tvůj komentář zas až tak špatný. Zda se na Písmoni objeví nějaký můj text v dílkovém kabátku, nad tím se vznáší opar nejasnosti. Sice mám pár hesel do případného dalšího Hlodníčku, avšak je jich ještě málo. Ale jak s oblibou říkám já a Andrea Bocceli – uvidíme...
Opičáku (nedostanu teď do držky já za to oslovení?) Něco napiš. Vždyť co tady máš skvělejch, vtipnejch komentářů. Dtivá většina z nich by se dala použít.
Radovan Jiří Voříšek
11. 07. 2021já bych ani kuřeti neublížil, ... pokud by si nezačlo, to by pak vidělo
No vidíš... a já jsem se trochu bál, že mi za to budeš chtít dát do držky... ;-) Tak dík.
Radovan Jiří Voříšek
11. 07. 2021hezkýýý
Tvář zkrvavená
mužská pěst krotká není
dostal na držku
Radovan Jiří Voříšek
10. 07. 2021dík
Radovan Jiří Voříšek
10. 07. 2021tak to mám radost
přišla do řečí
tak ať nebrečí
může za to sama
Kdyby byly volby, do urny by padla trojka.
Žena megera
ťal sekyrou do spánku
přijde do řečí
blacksabbath
09. 07. 2021nejvíc první a poslední....uprostřed to také není šatné.....*/*********....
Radovan Jiří Voříšek
09. 07. 2021díky vám
jako by po prvních dvou slokách nabrala významově větší šířku (podle mě)...!!