Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa náhrobku eštébáka
Autor
Abakus
Na náhrobku eštébáka
Nech odpočíva
Nevyrýva, nerýpe.
pokoj, R.Y.P.
7 názorů
Ahoj Annie,
ja mám celkom rada štátnické funusy. A zahrabaní eštebáci mi až tak nevadia. Odhrabaní, to už je horšie. Asi by som sa v tiomto prípade trochu obávala zmrdovvstania.
Závidím Vianovi ten úžasnej titul: Naplivat na vaše hroby...
Odpočívej, hajzle, s očima doširoka. A dobře se koukej, cos všechno způsobil. Ne navždy, to ne, tak krutá nejsem. Stačí tak rok.
Tip a.
Ahoj Benetka, haiku nerozumiem ani ja. Tak som to skúsila - sedí aspoň počet slabík - ale aj v tom sa môžem mýliť. Dík za typ.
Hájku nerozumím a popravdě ani se to nepokouším změnit. Prostě jsem to vzdal. Nemůžu prostě chápat vědět a obsáhnout všechno. Na to zkrátka má mozková kapacita nestačí.
Obměna R.I.P. za R.Y.P. mě ale potěšila!
Kdysi jsem měl kolegu no byl to jedinec rozumově na úrovni pětiletého děcka a tomu jsem řikal že je V.Y.P. (namísto obvyklého V.I.P.) což byla zkratka ze slova VYPatlanec. Tak se tady u nás na moravě řiká lidem rozumu mdlého... :)