Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNEBEČ
Autor
Norsko 1
NEBEČ
*
O tom,
jak to všechno doopravdy bylo
můžeš jenom spekulovat
Skutečností je,
že tě včera opustila
a za živýho boha
se k tobě
nechce vrátit.
Ani
za živýho boha !
Nebeč, Filipe, nemám to rád
*
Svéráz mého života
se nejspíše
chýlí ku konci, a já
ani nevím proč
Jsem neotevřel
jediným
možným klíčem
ty
pravé dveře
6 názorů
Teď koukám, že i tip od blacksabbath k tvojí odpovědi na mou reakci nese také nemalý náboj ironie. Máme ji zažranou pod kůží, neboť jsme jednak jako národ "smějící se bestie" (naivní, a často poněkud zoufale neinformovaní Američané takoví třeba nejsou), a plaveme v ironii jako ve vodě, takže si její přítomnost podobně jako ryby neuvědomuje.
Tak a to je vše - protože mé heslo je stručně, jasně a jednoduše!
annie - Já jsem to samozřejmě myslel ironicky. To ale ty víš, myslela's to taky ironicky, pochopitelně. I Norsko to vím, protože jeho "máš to zadarmo" byla také ironie. Lze dnes vůbec bez šatů z 80 procent ironie, 15 procent sarkasmu, a 5 procent vyhořelé únavy z temlpa doby (velmi populární tzv. "postmoderní bavlna") vyjít na bulvár kulturního dění?
Domnívám se, že nikoliv.
Ach, vy drsňáci a chlapi! Jakýpak bečení... Zarazit, porazit, narazit, rozrazit, přerazit, urazit, srazit, vrazit... Jak vzrušující pro nás feministky!!!
Dvoubáseň výborná. Dvoutip a.
Tak tohle mi rozhodně radost udělalo. Je vidět, že drsňácké, chlapovité rady jsou i dnes, ve feminismem sužované době, k dostání za velmi přijatelné ceny. A to je dobře. Možná je tu i náznak něčeho víc, než ryzího, nesobeckého soudružství... ale to bychom už spekulovali.