Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ cyklu II
Autor
cvrcka
10 názorů
stisknutí tlačítka je jedna z nejsnazších aktivit ever. takže asi tak. rozhodně poetičtější by bylo (mě napadá teď) třeba lusknutí prsty. Takové staromódnější. :)Luzz, moc si vážím, zejména výhrad, a pak těch tipů i přes výhrady ;) Dík za slovo kolem.
celkově dobrý... prostě nadějné vyhlídky.
detaily:
nesedí mi ta rozhadrovaná držka - jakože expresivita mi neva, ale tady nee
stisknout tlačítko... pro mě nezajímavá představa třeba nějakýho výtahu anebo takovýho toho přístroje na úřadě, co vydává lístky; to mě fakt vyrušilo... anebo prostě jen nemám fantazii... navíc nechat se zmizet je možné mnoha způsoby.
Fusko, diky, heroin pro vsechny.
Komplexni, joo!! To je. Cely stáří vetsiny lidi by bylo nepredstavitelny bez heroinu. v doporucennych dennich davkach... popripade z rukou lékaře.
Aru dík za oko kolem... ;)
black :) vtipna kontura :) diky
A dievča a annnie. Děkuju
blacksabbath
04. 09. 2021pošetilé představy na každém kroku, stačí sbírat jako na pouti, ale nakonec všechny ty sladkosti záhadně zhořknou...
Oo, tak to jsi vyhmatla, opet!! Ty Tvy za-roh-oci... dik!
Dik i Goře, revirniku, atkij!
hmmm, zaujalas ... má to háčky:) - budu se muset vracet
je neskutečný klam, kam až můžu zajít ...
:))
zas zajdu