Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsem hluboká
Autor
Eternitas
mám krásné tělo
ale nikomu o tom neříkám
jsem roztomilá
ale nikomu to neukazuju
v kuchyni mám několik robotů
ale žádný z nich mi to neudělá...
https://www.youtube.com/watch?v=Px_KohohYT8
26 názorů
Diskuzi moc nerozumím, ale básni ano, hih.
Děkuji všem za plodnou diskusi k tématu.
Evženko, jsi skvělá! Díky za zastavení
Určitě nejsem taková kůstka jako ty, ale robota neberu. Chlapi ještě nevymřeli :-)))
Anonymní_Veršotepec
27. 09. 2021Dobré, má to myšlenku. Zvýraznění části dvou slov jsem nepochopil. Za mě by tam být nemuselo.
jistá kontrola tu je, to ano, a jsou tu tendence plně ovládnout a zahltit mysl, přesto ve světě plně vnořeném do světa robotů bych být nechtěl, to prostě není pro mě, už jsem se rozhodl ;)
To už ale jsi stejně. Máš počítač, mobilní telefon, používáš google, jsi připojen k internetu - jsi pod neustálým dohledem. Sice se možná kukátkem zrovna nikdo nedívá, ale v univerzu metadat zanecháváš zřetelnou stopu, kterou je možno kdykoliv vyfiltrovat a analyzovat s přesností, která by tě možná šokovala.
Dělej to jako já, sázej na absolutní bezvýznamnost - po mě nikdo nejde, protože netvrdím nic nebezpečného, nejsem s nikým spiknutý a nic neskrývám a nadšeně konzumuji! ;-)
já bych tedy ve světě robotů žít nechtěl, bez emocí a pod neustálým dohledem, nic pro mě
Aru - neříkej prosím, že na tvoje slova dojde, to říká pořád dokola moje matka, a na většinu jejích slov nedošlo - tedy ještě jsem neumřel, všichni mě neopustili, nejsem ještě bezdomovec, ještě jsem špatně neskončil. Může se to stát, ale já nechci, aby se to stalo! ;-)
vím, vím Kamamuro, ale jak s oblibou říkám, nic není takové, jak se na první pohled jeví, uvidíš na moje slova dojde ;)
Norsko - nemůžu je právě devět hodin ráno, musím začít pracovat. Tak zdar zase večer!
Vzhledem k obsahu básničky mi dodatečně její název začal připadat velmi vtipný. Tip.
To je ovšem schizofrenní postoj - najednu stranu prohlašuješ, že je něco pravda, nebo jsi o tom přesvědčen, a na druhou stranu tě nezajímají relevantní fakta k tomu samému tématu? Osobně to nechápu. Buď se člověk něco dozvědět chce, nebo nechce. Zmíněný půlitr piva taky můžeš buď vypít, nebo nevypít - ale ne obojí zároveň.
Pivo mi nechutná, je hořký, otec ho do mě lil násilím, když jsem byl dítě, abych usnul a dal mu pokoj - tím mi pivo znechutil na celý život.
Hele - tady je video přesně pro tebe, o lidech, co žijí s roboty, protože robot ti nikdy nemusí nadávat, vždycky si pro tebe najde chvíli a má pochopení a vlídné slovo - kam se hrabe člověk! Je neuvěřitelný, jak Češi v téhle hobití kotlince strašně zaspali - neumí jazyky, a vůbec netuší, co se ve světě za humny děje.
Psal jsi, Norsko, že robot je "troska na vyhození". Tak ti to vyvracím a dokazuji, že troska na vyhození je tak 80 procent lidských obyvatel planety Zem. Tvrdá realita, kámo!
Nebo online roboprávník, který ti najde precedentní případy a vyřídí všechny papíry daleko lépe než ti nenažraní z masa a kostí - to všechno zadarmo, čímž se právo dostává opět do dosahu chudých lidí (v USA obrovský problém).
Aru - vidíš, Aru, v tom se taky neshodneme. U nás roboti ještě nezačali, ale zkus se podívat třeba na takové modernizované čínské skladiště.
Robot sice asi neumí milovat, ale brzo se bude umět tvářit tak, že bude v lidech vzbuzovat dojem, že je miluje. Což bude okamžik, kdy dá signifikantní část populace přednost vztahu s robotem před vztahem s člověkem. V Japonsku, které je v některých věcech napřed, se to už děje. Obrovsky populární je tam třeba virtuální zpěvačka Hatsune Miku, která není ani robot - je pouze hologram. Přesto vyprodává koncerty.
Robot není člověk. Robot neumí milovat. Je to troska na pokraji vyhození a veřejného zájmu