Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seInktober 2021 - Suit
Autor
Madla_G
Potkat Tě náhodou, v sáčku a kravatě
Je to tak sexy, když působíš upjatě
Podat Ti ruku a najít Tvé oči
Odolat chuti hned na Tebe skočit
Zeptat se, jak se máš, jaký máš dneska plán
Usmát se na Tebe. Upřímně, bez zábran
Po hřbetu ruky Ti přejíždět dlaní
Konec je práce a začíná hraní
Ukončit polibkem rodící debatu
Rozepnout knoflíčky, sundat Ti kravatu
A pak se přitisknout k Tobě, v tom obleku
Jak tu teď o tom sním, tak je mi do breku
6 názorů
Madla_G - pěkná, dynamická odveta z krytu povolem, jako starý šermíř to musím ocenit tipem! ;-) V milostné poezii se příliš nevyznám, ale dojem je veskrze autentický. Ať se ti tedy poštěstí proměnit sen ve skutečnost!
Ingastatlatla, tady ještě nikdo. Ale předpokládám, že lidé odsud jsou i na sociálních sítích, tak se to asi občas stane. Btw zkus si to pilovat ve vlaku, u stolu se dvěma uřvanými dětmi. Se sluchátky na uších, ve snaze je trochu přehlušit. Beru to tak, že i chyby mohou podtrhovat krásu. ;)
Ingastatlatla
02. 10. 2021Už ti dneska někdo řekl, že tě zná z Twitteru?Když se to povídá nahlas, občas člověk škobrtne o slabiku navíc. A zvláštní taky je, že debata rodí, místo aby se rodila. Dalo by se to zkrátka popilovat, pomilovat a poškrtit. Jen nevím, jestli by to neztratilo bezprostřednost, která je na tom textíku asi to nejvíc.
To je ono,nenosím kravatu,proto se mi tohle už dlouho nestalo...:-)
Rozverné verše,kdybych to tak pěkně uměl taky.