Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: HUMORNÁ PRÓZA&POEZIE
15. 01. 2002
0
0
2517
Autor
Áďa
Vyzývám všechny autory homorné prózy:
S p o j m e s e !
Jedině vtipem, myšlenkou a dobrou náladou můžeme čelit depresi, apatii a nenávisti.
Legrace neznamená plytkost a povrchnost, ale otevřenost a přátelskost.
Být vážný a smutný umí každý. Být veselý znamená vydávat dvakrát víc energie a být zranitelnější vůči útoku hrubého člověka. Ale jen veselý dokáže vyvolat příjemnou změnu v náladě ostatních.
Buďme lepší, buďme vtipní!
Černá_mamba
27. 03. 2004
Vymyslete prosím krátké a úderné sdělení do Výzvy klubu Humorná próza a poezie.
Vaše podněty budou zapracovány do nové výzvy.
Děkuji za Vaši tvořivost.
Áďa - zakladatel klubu
Prosím autorky a autory děl,
která obsahují životní optimismus,
jsou úsměvné a pohladí duši
o avízo (zprávu), zda
souhlasí s jejich zařazením do
OÁZY HUMORU - KLUBU
HUMORNÁ PRÓZA
(viz odkaz Kluby - zde v Písmákovi).
Každý z nás má jiný úhel pohledu na humor
Tvůj humor se nemusí ztratit ani utopit
v záplavě jiných děl,
jestliže ho společně zařadíme
do klubu.
Čmelák
Maličkost :o)
Každé dílko má své pětimístné číslo napsané úplně vpravo nahoře, vedle datumu vložení.
V celkovém seznamu klubů klikneš na ADMINISTRACE
Pak sjedeš až na konec stránky kde je VLOŽENÍ
DÍLA.
Vybereš si KATEGORII do které se to hodí a do ČÍSLO DÍLA napíšeš to zapamatované číslo.
Pak stikneš VLOŽIT a je to tam :o)
Děkuji Vám Všem, kteří mně avízujete humor.
Pozn. č. 1: Za zařazení Stevensonových děl do klubu "HUMORNÁ PRÓZA" mohu já a Krel, který mně na něho upozornil.
Pozn. č. 2: Jestliže je ve vašich dílech více humoru. Ozvěte se, prosím...
Ahojte, připadá-li vám něco vtipného z mé prózy, přidejte dle libosti. Zdá se mi, že se kdekdo nejvíc nařehtal u mého cestopisu Nudíte se? (protože nejvíc se každý nasměje cizímu neštěstí).
Návštěvníků klubu přibývá - DĚKUJI VŠEM, ale příspěvků je zatím málo - VYDRŽTE, PROSÍM!
Dnes jsem zařadil mezi povídky tři části svého VYZÝVATELE, které tvoří jeden celek.