Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDal jim na kokos
Autor
MilanH
Dal jim
na kokos
Byl skvělej
a ještě
lacinej
20 názorů
Evženie Brambůrková
16. 12. 2021Kokos by byl dobrý, ale na kokos nechci.
Na autorovi oceňuji především to, čemu se v západních korporacích říká CX, neboli "customer experience", tedy prostě to, jak se po interakci cítí člověk, pro kterého vyvíjíte nějakou činnost, pokud jste s ním ovšem vůbec v kontaktu (zakázkový obuvník jistě ano, autor politických sloganů nikoliv).
A MilanH si za své CX zaslouží rozhodně pochvalu, každého čtenáře pozdraví, hezky mu poděkuje za návštěvu (i když nedostane tip), a zdvořile se s ním rozloučí, čímž podstatně zvyšuje šanci, že se takový návštěvník díky pozitivnímu CX znovu vrátí. Mnozí by si z něj měli vzít příklad, a to nejen zde na Písmáku.
blacksabbath
13. 12. 2021https://img.pixers.pics/…jpg...:-))))
https://img.pixers.pics/…jpg...:-))))
Deticky si ale za peníze na kokos koupily cigarety, coz nebyl zádný velký orísek. Kdyz se to otec dozvedel, prislo jim to draze, dal jim porádne na kokos.
ještě mohl dostat na frak...
Pravda je, že měl trochu obavy, aby mu nedali na kokos, tak jim radši dal na kokos...
2 v 1... praktické a rychlé.