Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePojistky
Autor
MilanH
Nejprve
mu vyhořely
pojistky,
pak i byt,
který měl
bez pojistky
15 názorů
Kočkodane,
a víš to jistě? :) :) :) Mám pochybnosti - to by totiž skoro vypadalo, jako že mu to málo pálilo... :)
já zase slyšel, že se z něho stal zapálený svůdce žen a mnohanásobný otec, protože i na ně lezl bez pojistky proti nežádoucímu otěhotnění. V tomto směru mu to (ale i jeho přechodným partnerkám) moc nepálilo a chovali se nezodpovědně. Vznikem gravidity byl často oheň na střeše. Osud mu to ale jednoho dne pěkně vpálil – od nemocné lišky dostal vzteklinu a jeho svíce života dohořela. Čekal ho pak už jen pohřeb žehem.
blacksabbath
17. 12. 2021když se daří - tak se daří:-)))))
Evženie Brambůrková
17. 12. 2021Pro jistotu máme raději jističe.
Ad Kočkodan & vesuvanka:
Jistého dne byl z ústavu propuštěn, ale od té doby je jeho osud nejistý. Prý se z něj stal zapálený horolezec a leze bez jištění...
Tip a.
Je jisté, že z toho všeho skončil na psychiatrii... Přesně to přede mnou napsal Luboš... ***
S výrazným syndromem vyhoření byl hospitalizován na psychiatrii. Docent Chocholoušek to jistí…