Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDžigolova deziluze / Crude Awakening
Autor
Kamamura
Mně Systém kdysi také slíbil,
že když budu poslušný, že mi dá.
Souhlasil jsem, neb se mi líbil,
on se mnou ale jen vymrdal.
8 názorů
F.R.M.C. to je dost potentní teze, zdá se skoro těhotná samostatným dílem! Doufám, že si ho budu moci přečíst!
Řekl bych,že toto je zhmotnění zákona :člověk nadnášený falešnou silou naivity je násilně tlačen k zemi její skutečnou hmotností.
Ovšem úplně nakonec se po politických prostředcích sahá ke kulturním válkám, pročež správný terorista začíná jako zabahněný guerillero poskakující s ákáčkem po lese a když posléze poněkud vyzraje, navlékne sako a kravatu, nalije se silným kafem a jme se vést diplomatická jednání. Ve fázi plné zralosti ho ovšem zastihneme převlečeného do županu, jak opatřen pohodlnými trepkami a omotán kočkami vede mírně podroušené diskuse na Písmáku. Larva-kukla-dospělec lidské kultury. Pero je mocnější meče, říkali kdysi mudrci, ale fskutečnosti je klávesnice mocnější ákáčka. Jediná výjimka, kdy se nadále používá plastická trhavina, je v případě opravdu nediplomaticky kritických recenzí.
Lady de Winer - schopný terorista ví, kdy zasednout k jednacímu stolu, protože skutečný boj se vede až v druhé části politickými prostředky. A zde je třeba vždy ukonejšit ty, které jsme předchozím konejšením jiných zájmových skupin rozčílili. ;-)
"Slibte jim cokoliv, právě jsem dokončil rozmisťování trhavin!" - Juan de Santos a.k.a. "Pilníček"
Lady de Winter
02. 02. 2022A tady by stačilo škrtnout to "že" na druhém řádku a forma by byla úplně bez kazu! Also, vtípky o systému pod předchozí básní jsem dělala zcela netušíc, že příští báseň bude právě o něm. :D