Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDanse Macabre II. - Intermezzo
Autor
Kamamura
Dřív jsem měl jenom svůj zapadlý plácek,
a dnes ke mě chodí vážené delegace.
Nově to zas vypadá, že mě benzínem polijí,
zapálí, a popel namelou do žrádla pro zmiji.
Já si však z toho pranic nedělám,
sám jsem se narodil, a umřu taky sám.
Než ten den nastane, hodlám přátele hostit
za zvuku kastanět ze svých vlastních kostí.
3 názory
díky, ano oheň vidím, dnes je vůbec den, připadá mi, spojení ohně a vody a vzniká nová zem ;)
To je pravda, Aru, velká pravda, a sám ti připíjím svým Temným Primalexem (všiml sis, že ve stínu toho dryjáku na stole plápolá oheň? No dobře, ta barva je spíš jako starý čaj ze školní jídelny, ale maloval jsem to už dávno...)
Kamamuro, po malém chrupínkování ti připíjím "Ať tvé kosti jsou věčné!" nápojem zcela originálním, totiž barvou Primalexem, ve kterém je ona chutně vyhlížející přísada, bez jejíž běli bude život o mnoho šedivější a párty na Zemi o mnoho hlíněnější, spíš než na zdraví, na štěstí Kamamuro, protože k čemu je zdraví, když máš deprese a chceš se zabít, zatímco i v nemoci, když máš štěstí v příslušném váčku s talismany na krku, tak i nezdraví je ti k smíchu dobré.