Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDanse Macabre III. - Střelec a kůň
Autor
Kamamura
Černota Propasti a světlo svíce
střídá se na polích Šachovnice.
Černý jezdec a střelec bílý
pro dnešek své zbraně odložili.
Dnes večer pohlédnem na hvězdy postaru,
a vesmír lapíme v pohárech z jantaru.
Když každý pak ulehnem k ránu na kanape,
temnotu světa snů nám prozáří Agapé.
Až ráno se chopíme ty knihy, já meče,
nikdo z nás životu neuteče.
17 názorů
Variace: Nemusíš na ni tančit, drž se své, jen ukazuji, proč třeba mého čtenáře neoslovíš ani stojem na hlavě a pěti rukávech. Čistě abys to chápal, nikoli abys psal pro mě, kterak řeknu atp. Piš si, co ti libo.
Ad dovětek: Ok, Kámmo, myslela jsem, že přec jen patříš k bystřejším. Zkrátka a dobře, jestlis sem dorazil písmák definitivně dorazit, gratuluji, daří se ti dobře.
Co jsem se ti pokoušela naznačit, není o egu. Na mě si klidně plivni, co hrdlo ráčí, těší tě-li to snad.
Zažila jsem už opravdu hodně písmáckých pubert, trpkých a trapných včetně své vlastní, ale povím ti, ta tvá je k tomu všemu snad ještě i totálně senilní, což je hodnověrná postantická tragédie.
Snad ani neodpovídej, hm. Bude-li potřeba, dšti si.
R.I.P. Písmák
Na dovětek ti odpoví mé minulé já, jde hned támlhe za mnou (je to ten poslední, žlutě psaný příspěvek).
Silene - zkoušel jsem na tu tvojí verzi zatancovat, ale marně. Zvládl to až můj jeden lokomočně lépe vybavený známý.
geniální odpověď, jen patrně odpověď času nebyla správná, nebo její část ;)
Lapeni v pohárech z jantaru
pohlíží na vesmír postaru
černý jezdec, střelec bílý
:
zbraně pro dnes odložili.
Temnotu prozáří Agapé,
sen je vším. Nad ránem kanape.
Já ti nevím, no. Zlatí Veselých. Jo, a nekrafej tu všude jak pavlačovka, sic ti trhnu plátnem.
Bačkovský - díky, je to báseň pro tebe, tak jsem se snažit vybírat tomu adekvátní expresivo! ;-) Jinak jsem ti zapomněl říci, že se mi tvůj příběh dost líbí, a pěkně se vyjímá v moři ostatních příběhů.
Aru - opět musím odpovědět, že se změnilo jen to, co se změnilo; to ostatní zůstalo stejné.
... Snad už tedy Aru chápeš, proč mají tautologové pořád hlad jako herci! ;-D
Jako tautolog jsem si jistý, že přesně tolik času, kolik času ukazují hodiny, které se na onom počátku roztikaly, a od té doby jdou nepřetržitě a správně! ;-)
ano, kolik na Gaie uplynulo času od počátku? ;))
víš-li to, jsi pánem času ;)
hezký dárek, že? :D
anoooooooooooooo, tautologie je moje oblíbená disciplína, jak moc jsi v ní dobrý???? ;D