Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKlíč k harmonickému manželství, jež přetrvá celé dekády
Autor
Kamamura
Ve vztazích jsem objevil podobnost jistou;
nejdéle snese se sadista s masochistou!
13 názorů
Spráwnie je wźdy wztaźnie zájmeno " jež " , protoźe jež je jeźiek. A jeźiek je trzeba wychodnie, zapadnie aj. Jenź, ćili jenziek je cizokrajnów druh źijicie we wzdialeniem New Jorkúch.
MajaX - bylo to super vtipný, dokonce jsem si to opravil, a pak jsem to hledal, a pak jsem to opravil zpátky. Bod pro tebe, jsi chytrý, možná chytřejší než já... ale to už jsem ti přece říkal! ;-)
MajaX - jo, sorry, už jsem to opravil, díky. To je moje častá chyba, spellcheck to nechytne, pak pořád pletu mě vs. mně a další věci. Zkusím si na to dávat pozor.
Souhlasím -
Sadista - se stará o sad a zahradu
Masochista - chystá maso v kuchyni, vaří a stará se o domácnost.
Krásná harmonie.
Janina6 - já jim přeju, aby jim to odhlasovali. Každý by měl mít možnost žít s tím, koho si vybere, za předpokladu, že ten druhý si tu možnost vybere taky (konsenzualita). Nikdo nemá právo tvrdit, že nějaký konsensuální vztah mezi svéprávnými jedinci je "nemorální", libovolnému bohu nemilý, a podobně.
Vývoj, naštěstí, zastavit nelze.
Se vsadím, že sadistka s masochistkou ten rekord ještě překonají :-) Akorát to manželství těm ani oněm zatím neodhlasovali...
nejlepší vztah má
vajičko a slepička!!!!!!!
znají se odmalička
:D:D