Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUkrajinu nám vovinuly nějaký mračna, paní Müllerová...
Autor
Kamamura
Pro někoho tragédie,
pro jiného psina -
- válka Ruska s Amerikou,
kterou vyhraje Čína.
18 názorů
Mínus deset :-) Kamamura se ptal myslím "obecně", tak jsem stejně i odpověděla.
Upřímně, ne. Emoce určitě, ale tak silné ne. Asi je to tím, že tentokrát je to hned "za rohem"... a taky asi tím, že už jsem mnoho let měla takový pohodlný bezpečný pocit, že něco takového už se nestane, ne za mého života... že se politici už tak nějak umoudřili... naivita, co?
Hele, Janino, upřímně, ruku na srdce - když se střílelo v Iráku, v Libyi, nebo předtím v Koreji či ve Vietnamu, vzbuzovalo to v Tobě stejně silné emoce? Ty víš, že si tě vážím, psal jsem ti to už nesčíslněkrát.
nic není takové jak se na první pohled zdá, ani tam kde všichni křičí huráá
aleš-novák
23. 02. 2022tohle není válka Ruska a Amerikou ale Ameriky s Německem...:o)
"Veškeré umění válečné jest založeno na klamu. Proto je třeba vypadat silný, když jsme slabí, musíme se zdát daleko, když jsme blízko, když jsme modří, musíme vypadat červeně, komu se chce kýchnout, ať se místo toho usměje. Hrajte pitomce, rozčílíte generála, škobrtne, a vítězství máte v kabele!" - SunTzu - "Umění pumelenice"
Mít špatně rytmus je nějaké privilegium? :-) (Neřekla jsem, že je špatně. Jen by mi to líp znělo. Ale nic, je to tvoje čtyřverší)
Norsko - ty mě poučuješ pořád, tak proč nemůžu já tebe? "já můžu, ale ty nesmíš" type of equality, he? ;-)
Janina6 - jako lepší básnířce ti samozřejmě dávám za pravdu, uctivě smekám a děkuji za návštěvu. Nicméně, nechám to tam tak, jak to je, protože Čína má takovou převahu, že si může dovolit mít špatně rytmus. ;-)
Jo.
"Vyhraje ji Čína" bych tam dala. Kvůli rytmu. Bude to údernější.
Čína není tyranie, Norsko. Čínský císař vládne, jen dokud má "mandát nebes", pokud jeho národ usoudí, že ho ztratil, zbaví ho vlády a začne nová dynastie. Čína, to je "celé podnebesí".