Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seModlitba
Autor
zvedavec
Pane Bože, sme Tvoje deti a chceme sa povraždiť!
Ak by sa to stalo mne, robila by som všetko pre to, aby som tomu zabránila. A vyčítala by som si, ako som ich to vychovala.
Si dobrý, tak nám nedovoľ, nevychovaným spratkom, robiť až tak zlé veci.
Prosím, zamiešaj sa do toho. I trochu obmedzenia slobody - práve z Tvojej strany - ľahko znesieme. Veď naši blížni nás už tak intenzívne trénujú, a naše slobody s heslami o slobode - už aj tie základné - padli.
Dovoľ nám aj uvidieť dôsledky našich uskutočnených a aj zamýšľaných činov. Nie z našej pozície, ale nezaujate, "z hora". A zbav nás nasratosti a nenávisti.
Otče náš, ktorý si na nebesiach,
posväť sa meno Tvoje,
príď kráľovstvo Tvoje,
buď vôľa Tvoja, ako v nebi tak i na zemi.
Chlieb náš každodenný daj nám dnes
a odpusť nám naše viny,
ako i my odpúšťame svojim vinníkom,
a neuveď nás do pokušenia,
ale zbav nás zlého.
Prosím.
11 názorů
Inexhausetable, ty víš co AMEN znamená? A myslíš, že to vědí všichni, kdo to říkají?
inexhausetable - zdá sa, že máš pravdu
aj keď verím, že Najvyššiemu zas až tak na slovíčkach nezáleží
Zeanddrich E.
10. 04. 2022To Rev.: ..ona ta naše svobodná vůle má ovšem značné meze; -např., v rámci svého „tubusu osudu" se sice pohybovat mírně můžeme, ..., ale úplně někam jinam jen tak lehce ..prostě neuhneme :)
Zeanddrich E.
10. 04. 2022Myslím, že prioritně se nechceme (tady ) povraždit -vojáci v poli jsou (většinou) hříčkou v rukou lidí mocnějších..
(( ...)).
Spravedlnost bez antonyma
Máme dvě šance. I při první žádné peklo,
pomineme-li kremaci, nanejvýš
odér, který se rozplyne.
Při druhé Lavice. Bez žalobců, advokátů,
přemýšlení o vině.
A vlastní soud.
Naneštěstí dal taky úplně všem lidem svobodnou vůli, netečnou k nějaké výchově či poučení. Škoda.