Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePokřivené zrcadlo
Autor
Savage Flame
Dívám se a jako bych to snad ani nebyl já...
A možná vážně nejsem...
Nebojím se zvuků noci.
Trochu mě ale děsí výkřiky bez příčiny.
Nemám strach z úplného ticha.
Pouze mnou občas zazmítá obava z částečné prázdnoty.
Necítím děs z vlastního zániku, nebytí.
Někdy mne ale až zarazí, jak moc se bráním být.
Lekám se pozapomenutých stínů a občas stejně bezděky vykřiknu.
Nadechnu se k projevu a ze rtů mi najednou plyne jen prázdno.
Odmítám se pohnout dál a raději si se strnulou šíjí znovu přehrávám vše co bylo.
Nebaví mě být zásobárnou protimluv a protikladů
A přece se tak často a vytrvale vzpouzím tomu, co chci a ochraňuji své noční můry.
Běžím vstříc vlastním děsům. Přesně podle sebeobranných pouček
– Když už nevíš co dál, udělej něco nečekaného.
Jen kdybych tím, kdo je zaskočen, nebyl tak často já sám…
5 názorů
poodhalené nitro jako cesta...bloudíme lesem...tady jsou borůvky, tady rulík...všude je mech, který mlčí...všude křik ptáků kousek nad zemí...
Jó, život je plný paradoxů a čím je člověk starší, tím víc jich musí rozdýchávat... Jak říká Don Juan Matus - "Svět je zároveň nádhernej a zároveň strašlivej. A tvým úkolem je se z toho nepodělat." Don Juan svým učedníkům zakazoval koukat se do zrcadla, v jejich domě nesmělo být ani jedno (to napsala jiná jeho žákyně neč Castaneda).
(Zajímavé, že sebsobrannou poučku Když už nevíš co dál, udělej něco nečekaného. znám také od Dona Juana ;0) )
Tomu dobře rozumím.
Uvědomění je jeden z důležitÿch prostředků, jak dosáhnout osvobození. Dobře to žiješ a dobře to píšeš. Tip a.
Moc pěkné
Radši se do zrcadla nedívat, aby se neokoukalo! Jak napsal už Jan Werich v Lakomé Barce