Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seoldschool - aristokratický pop
Autor
Aššurballit
aristokratický pop
14 názorů
U nás teda na Davida už moc nenarazíš, spíš tě může frustrovat Mirai nebo Slza
Ašši,
první vstup komenář k básni (po nastudování reálií); druhý vstup jeho rozšíření po přečtení uživatelovy reakce s citoslovcem "aha". (Přitvrzení je můj osobitý způsob poněkud samomluvného humoru. Přitvrzení = (původní) písačky + (obohacení o) navrávačky. Názvy Tatarkových knih mi připadly jako celkem trefná pojmenování pro tvůj styl. Chtěla jsem o fcb ještě dodat, že tam máš k básním ilustrace, ale už jsem si připadla vtipná až moc. Fcb mě jako komunikační kanál míjí, jsem ráda, že dáváš texty sem.)
Druhá část/odstavec komentáře, kde mi vypadla dvojtečka, patřila uživateli Majaks.
Aššurballit
20. 05. 2022silene: neviem na co presne reagujes a kde je to pritvrdenie. ale ok. v skratke: texty na fb su aj tu. michala davida poznam z radia impuls.
Ještě přitvrdím, písačky a navrávačky, to vypadá na nadějné projevy fabulované epistolární literatury. Tak jo. Proč je zdejší pan autor až tak zmodernizován, že své texty zastaralé osobě nezkopíruje z fejsáče na písmák komplet. Achjo... ňáký divný klikání tam.
M. hudebně jsem nerozpoznala nic, akorát mi připadlo, že kd je rozhodně zachovalejší fešák a má sexy hlas skoro jako tuhle autor v přednesu. (Tvrdila tedy kdysi uživatelka ysslandia, osobně mám trochu pochyby, ale asi už taky špatně slyším.) Není z MD nějaké zombie? Nebo možná v slovenské krajině holdují osmdesátkám na obskurních akcích, kdoví.
Aššurballit
20. 05. 2022michal david je este stale dost hrany a popularny. vybral som ho ako zastupcu popu do ktoreho strielas ked chces ukazat svoj lepsi vkus
Postřehla jsem, že Para i Korben disponují skladbou Otec, to je nějaký souboj? Jinak skoro jako vždycky: drby ze slovenské krajiny, chutí ako lávový koláčik s tatárkou. Také písačky tu. Omládnu nějak výrazněji, když se uchýlím striktně k minuskulím?