Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoslední vzkaz pro pana Dvořáka -
Autor
Nami 99
Dopis na stole u Dvořáků :
"Miláčku, jídlo máš na sporáku.
Jsem na kafi s Mirkou.
S láskou jsem to vařila
i plyn jsem ti už pustila.
Stačí škrtnout sirkou."
9 názorů
To Nami a Lenochod: ..no a vidíte, s tou TV - zdá se, že naopak spousta lidí dělá různé šílené věci, aby se tam alespoň na chvíli dostala.. :).
Chica de Tulear
30. 06. 2022
Tohle se stalo Dvořákovi Antonínu; on potom napsal svou slavnou 9. symbonii z onoho světa.
Být v televizi je to poslední, o co bych stála, takže můj pán i „náš Pán“ je hodný, že mě toho ušetřil. :0)
Pán je hodný, myslel na tebe a chtěl ti ušetřit práci s pouštěním plynu. Podle toho, že jsem tě neviděl ve zprávách všechno dobře dpadlo. I když zase na druhou stranu, mohla si být v televizi.
A nebyla ta Dvořáková Máňa, co má sousedku Alenku? :0)))
Mě se před 14 dny stalo něco podobného, ale milý ani nenapsal dopis... Jen nechal puštěný plyn a první, co jsem udělala, když jesm přišla domů, bylo, že jsem pustila elektriku a šla si ohřát oběd. Naštěstí naše dřevostavba dostatečně provětrává, tak ani ta škrtnutá sirka nezpůsobila katastrofu, jen už jsem nemusela pouštět plyn...