Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJihočeská selanka
Autor
Odpoutaný Prométheus
...Jeroným si dodal odvahy, přistoupil k neznámé cestující, která se na něj před okamžikem usmála jako pelargoniemi rozkvetlá pavlač, a takto k ní pravil:
"Odpusťte, milostivá, nicméně měl jsem v průběhu tohoto odpoledne pocit, jako bych při pohledu na Vaši krásu pocítil nával těžko zvladatelného vzrušení, ale zaboha si nemohu vzpomenout, v kolik to bylo hodin."
Neznámá kráska se tentokrát neusmála, protože spala jako do řeky vhozené poleno. Jeroným při tom zjištění pocítil rovněž nával ospalosti, a než se nadál, spal jako dudek i on.
V obláčcích nad Strakonicemi, jejichž nemožně malebně rurální krajinou zrovna projížděl vlak, procitl rozespalý, obtloustlý cherubín, a vymočil se s gustem přímo na střechu jídelního vozu.
Slunce se klonilo k západu, aby co vlakový výpravčí odeslalo další ospalý jihočeský den do fantaskní říše, které říkáme minulost...
7 názorů
eeeeeeeeeee, noooooooooo...........
radši něco napiš, tohle je dobrej styl ;)
Odpoutaný Prométheus
28. 07. 2022"Asi se mi postavil, ale nejsem si jistý - musel bych se podívat!" :-D
Odpoutaný Prométheus
28. 07. 2022Já Ti nevím, byla to spontánní improvizace, když jsme s jednou spřátelenou čarodějnicí probírali Brechtův efekt.
jako bych četl Jeroma Klapku Jeroma ;)
bude to mít i pokračování, nebo na díly?
Aneb jak se vyspat s kráskou ve vlaku. Hezky poetické...