Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠetřit se muset bude asi úplně všude -
Autor
Nami 99
Já bych se chtěl zeptat rád.
Přes všelijaké úspory
a zdražování navzdory,
lidi budou furt umírat.
A taková kremace,
to není žádná lgrace.
Ne, že bych chtěl nějak prudit.
Bude se dál spalovat?
Nebo levněji jen udit?
8 názorů
Prosecký, já chtěla vždycky, aby mě po smrti spálili a rozsypali do moře, tak teď uvažuju, že bych se mohla rozsypat už předem bez toho spálení :-) akorát cesta k moři taky není zadarmo... tak nevím.
Možná bychom mohli, nás přeluhující, shromáždit a s levnými padáky vypustit, z obřího nákladního letounu, nad tím pralesem. Pak se děj vůle Boží.
blacksabbath - děkuji
znám obhajobu kuřáků : "Uzené plíce, vydrží více."
Položil jsi se na otázku...znáš odpověď???...prý uzený dýl vydrží...:-)))
Celý národ tuze pláče,
ze z nej budou uzenáče.
Jedna paní zaklela:
„Sakra, ani makrela!“
Prosecký -
je to určitě levnější verze, ale má i svá úskalí. Přiznám se, že nestihám. Jestli je to po nástupu do důchodu, tak už mám být zodpovědně šest let v rukou božích. A taky od nás z Lanškrouna je to do tropického pralesa kus cesty.
Každý zodpovědný člověk odjede krátce po nástupu do důchodu do tropického pralesa a odevzdá se do rukou božích, aby ulehčil svým dětem a okolí. U mně to bude v březnu 2026.