Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž v ráji pršelo
Autor
Norsko 1
Když v ráji pršelo
Tady
už nejsou žádní básníci
Zato tu parazitují
lovci tipů
Zůstal jsem
tu sám a mrholí
6 názorů
Ahoj, já tu sice nahlédnu každý den ale jen spíše, jestli mi někdo dal tip nebo mne alespoň četl (vím, od tebe už nemám nárok, a tak ti to oplácím), ale máš pravdu. Nechci hodnotit a pouštět se do marné polemiky, podstatnou příčinou je častá osobní nevraživost a neochota k soužití ambiciózních a nutno dodat, že i poučených kritiků, kteří mají velký kus pravdy, ale někdy i nedostatek empatie, a těch, co čekají současně se zpětnou vazbou i povzbuzení. Také opět dlouhodobá pasivita majitele sehrává své. Ale takové mrtvé prázdniny zde byly několikrát. A roli hraje i to, že mnozí z těch, kterým se podařilo byť v malé míře proniknout do světa oficiální tištěné literatury, už sledují něco jiného.
Vím, že i provokace a postesk v jednom. Co pochválím, začlenění názvu do textu, který je současně vyústěním a podle mne i pravdivým. Ale je znát, že tě optimismus nepřešel. Mrholí může být docela dobře nový začátek.