Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

QUIRK / QUIRKY g)

03. 11. 2022
0
0
199
Autor
tak-ma-byt

 

 

 

17

 

HRA  KOČKY  REDAKCE   MAGAZÍNU  ŽIVEL  S  MYŠÍ  OBALU  VNĚJŠÍHO NEVÝZNAMU  VNITŘNÍHO  OBSAHU  SLOVA  QUIRK

 

Iveta Rousová

Dobrý den! Prosím vás, už jste někdy publikovali o quirku jako žánru? Nebo aspoň stylu... Dík za vaši příští pozornost tomuto tématu!

 

Autor Zivel magazine Iveta Rousová Máte na mysli např. produkci Quirk Books apod. věci?

https://www.quirkbooks.com/

Homepage - Quirk Books

QUIRKBOOKS.COM

Homepage - Quirk Books

Homepage - Quirk Books

Zivel magazine Iveta Rousová nebo tohle? https://xtramagazine.com/.../dinosaur-erotica-for-the...

Dinosaur erotica for the modern gay man | Xtra Magazine

XTRAMAGAZINE.COM

Dinosaur erotica for the modern gay man | Xtra Magazine

Dinosaur erotica for the modern gay man | Xtra Magazine

 

Autor Zivel magazine A ty bys něco sama nenapsala?

Iveta Rousová Nikoli, nic z tohoto nabídnutého. Já se přece ptala na žánr. Tedy na estetickou kategorii. Dokonce na quirk jako estetický fakt.

Iveta Rousová Tedy na to, co třeba na české wikipedii doposud sebeméně není zmíněno.

 

Autor Zivel magazine Iveta Rousová https://www.csfd.cz/.../675780-francouzska.../prehled/ ?

Francouzská depeše Liberty, Kansas Evening Sun (2021)

CSFD.CZ

Francouzská depeše Liberty, Kansas Evening Sun (2021)

Francouzská depeše Liberty, Kansas Evening Sun (2021)

 

Autor Zivel magazine Iveta Rousová a jinde na webu je o tom něco zmíněno? Anglicky?

 

Autor Zivel magazine Já o tom slyším poprvé, ale co se koukám, je to taková záliba v podivnosti. Je mě to sympaticky :)

Autor Zivel magazine typické quirk je Verbal :) :) :) :)

Autor Zivel magazine https://www.youtube.com/watch?v=3cngBL5FSLs

Quirk Meaning - Quirky Examples - Quirk Defined - Quirky in a Sentence - Formal English - Quirk

YOUTUBE.COM

Quirk Meaning - Quirky Examples - Quirk Defined - Quirky in a Sentence - Formal English - Quirk

Quirk Meaning - Quirky Examples - Quirk Defined - Quirky in a Sentence - Formal English - Quirk

Autor Zivel magazine tím je prostoupená historie umění od nepaměti.

 

Autor Zivel magazine Zivel magazine no vždycky ne. Spíš upadkove formy. Například pozdní renesance aka manyrismus nebo vrchol baroka rokoko.

 

Autor Zivel magazine není to samozřejmě ve všem, ale prostupuje to celou historií estetiky a umění...

 

Iveta Rousová Zivel magazine Iveta Rousová Živle magazíne! Kde je v tom vašem předchozím vyjádření nějaký živel? Když jen liknavost a oddalování: Když všechny ty vaše gůglovací materiály znám, jinak bych se neptala. Nejsem snad natolik lenivá, jak dokládám i tu. Takže se chopte mého návrhu, a jednejte živelně a ihned!!! - - - A jen pro vaši informaci posílám obrázek, který před třemi týdny s připojeným slovem quirk vyvolal mezi části obyvatel Frýdku-Místku skandál. I proto jsem si jistá, že quirk JE žánr, a to dokonce produktivní, jenž by měl stát i v celočeském prostředí za zájem.

Iveta Rousová POSÍLÁ OBRÁZEK

 

Autor Zivel magazine Zivel magazine moc hezky obrázek. Nechápu, proč tento architektonický návrh nových frydeckych lázní v arkadickem duchu vzbudil takový rozruch. Rozved to

 

Robert Hoffman Skvělý příspěvek, Zivel magazine

Iveta Rousová Robert Hoffman Dobrý večer, pane Hoffmane, pokud jste svým příspěvečkem mínil, že před redakcí Živlu je v nejbližších dnech mnoho hezké práce na tématu ŽÁNR quirk, souhlasím, vyšl by něco takového poprvé v Česku. - - - Pokud jste však svoji repličkou mínil, že jsem se dostatečně neseznámila s prameny, tak to pr, bohužel i la pardón, je tomu naopak, jak vzápětí redakci Živlu budu zmiňovat.

Robert Hoffman Iveta Rousová Vaše zkušenost s neupřímností mě lidsky mrzí, a to jsem tomu dal i srdce:) znovu teda potvrzuju, že pouze chválím příspěvek; nějak před rokem ze Živlu totiž padaly politické agitky vyhořelého Mortena, což si podle mě zrovna tenhle magazín nezasloužil.

Přeju hodně štěstí nejen v tomhle směru????

 

Iveta Rousová Robert Hoffman Abych měla já štěstí, musíte se snažit především vy. A proto i nadále, prosím, pane Hoffmane, naléhejte mužně i quirky (což je vlastně jedno) na redakci.

 

Autor Zivel magazine Robert Hoffman nojo, vyjádřili jsme před volbami podporu Pirátům, stalo se. Tak už nás nepranyrujte. Přísahám, že politiku v tištěném časopise řešit nebudeme.

 

Robert Hoffman Iveta Rousová Já nemusím, já už ho vidím!

 

Autor Zivel magazine Robert Hoffman ja od první chvile :)

Robert Hoffman Zivel magazine To je milé:) Toť Morten? Tam se zvládla vůbec taková nelichotivá malá noční myšlenková avantgarda :) Určitě vidíš, že podporuju a budu podporovat Živel v námi milované naplni dál, vysvětlení jsem dodal jen na požádání:)

 

Autor Zivel magazine Robert Hoffman jojo, noční přestřelky jsou naším oblíbeným sportem. Přes den pracujeme:)

 

Iveta Rousová Robert Hoffman Je pro vaši informaci, pane Hoffmane:

Může jít o obrázek text, kde se píše Zivel magazine Dobry den, dekujeme vám za zprávu. 23:44 DIVADLO DIVADLO DIVADLO.odt 1,47 MB Originál probehl ve FB skupinš Frydek-Místek Frydek bez cenzury... GIF Aa

Iveta Rousová Za chvilku tresť z tohoto vložím na Pismaka. - - - Rým je kráká... - - - Jako havran nad mrtvolou.

 

Autor Zivel magazine Iveta Rousová https://xtramagazine.com/.../dinosaur-erotica-for-the...

Dinosaur erotica for the modern gay man | Xtra Magazine

XTRAMAGAZINE.COM

Dinosaur erotica for the modern gay man | Xtra Magazine

Dinosaur erotica for the modern gay man | Xtra Magazine

 

Iveta Rousová Milý pane Hoffmane, až se ráno probudíte, jistě nebudete po přečtení zde celku překvapen, že a proč se pan Tommio Okamura vyjadřuje o magazínu Živel slovy: Putinův čaj. Popřípadě: čajíček.

 

Robert Hoffman Zivel magazine Máte moje skromné porozumění :)

 

Iveta Rousová Živle magazíne! Kde je v tom vašem předchozím vyjádření nějaký živel? Když jen liknavost a oddalování: Když všechny ty vaše gůglovací materiály znám, jinak bych se neptala. Nejsem snad natolik lenivá, jak dokládám i tu. Takže se chopte mého návrhu, a jednejte živelně a ihned!!! - - - A jen pro vaši informaci posílám obrázek, který před třemi týdny s připojeným slovem quirk vyvolal mezi části obyvatel Frýdku--Místku skandál. I proto jsem si jistá, že quirk JE žánr, a to dokonce produktivní, jenž by měl stát i v celočeském prostředí za zájem.

Iveta Rousová Může jít o obrázek venku TENTÝŽ OBRÁZEK JAKO PRVE

 

Iveta Rousová Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby kdosi měl za to, že celá naše předchozí konverzace zde je krapet quirky...

 

Autor Zivel magazine Iveta Rousová já to chápu. Když jsem byl mladý tak jsem jednu dobu taky všude slyšel electroclash až si nanoru a Rodriguez tukali na celo :)

Iveta Rousová Zivel magazine Z lenivosti plácáte -- metoda v czesku obvyklá.

 

Autor Zivel magazine Iveta Rousová čekáme, že napíšete manifest stylu quirk! Kdo jiný než Vy by to měl napsat?

Iveta Rousová Zivel magazine Třebas ministr financí Stanjura.

 

Autor Zivel magazine Iveta Rousová žádná liknavost v tom není. Jen asi trochu nechápeme, co v tom Vašem materiálu (včetně filmů Wese Andersona) Vám přijde tak mimořádně excentrické a zvláštní... excentričnost, absurdita a podivnost totiž provází dějiny umění i lidstva odjakživa, jen se tomu neříkalo quirk.

Iveta Rousová Zivel magazine Slovo excentrický jste sem zavedli vy a zcela zbytně -- a teď s ním diskutujete. A proto radši: Alou do práce!

 

Autor Zivel magazine Iveta Rousová to jsem jen citoval z Google. Quirk je podivnustka, něco divného, nezvykleho. Excentrického. Vyhodilo mě to pak do bizar jako například Dinosaur že mě udělal gaye :)

Autor Zivel magazine Iveta Rousová nene, to říkal ten vousatý pán v tom videu, které máte na své zdi.

Autor Zivel magazine Iveta Rousová na nás se neohlížejte, asi tomu fakt moc nerozumíme, a pořádně to sepište! Těšíme se na to.

 

Iveta Rousová Já se v tom vašem alibistickém živlu zcela ztratila. Takže se vám povedlo nedělat nic.

 

Autor Zivel magazine Iveta Rousová to mě poser :) já si dělal srandu, že to jsou arkadicky lázně a ona to je fakt pravda. Palec nahoru, takový bych chtěl. A procházet se tam v tógách a peripateticky disputovat. A s plnovousy jak má ten chlápek na videu

 

Autor Zivel magazine Iveta Rousová Živel nikdy nebyl alibistický

 

Iveta Rousová Je tady slovo quirk. Většina jeho možných tuzemských uživatelů ho vůbec nezná. Pro těch pár, kteří ano, nemá žádný smysl. Poněvadž žádným smyslem není naplněno. Po výzvě Pokuste se je naplnit, se ukazuje, že současný český jazyk, jazykovou zásobu zdejších domorodců tvoří jen samá obdobně bezesmyslná slova bez jakéhokoli zaujetí. Skořápky. Tak by zřejmě na problém quirku v tuzemí pohlédl či nahlédl Ludwig Wittgenstein. Nemají žádnou zodpovědnost vůči slovům, živlové...

 

Autor Zivel magazine Iveta Rousová ano, quirk je něco jako spunk.

 

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru