Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMalý chlapček
Autor
Flinstón
Pozeral v byte cez kukátko na dverách. V byte naproti sa otvorili dvere. Vyšla z nich
pani s asi dvojročným chlapcom. Nad mladou pani sa vznášal démon a vravel:
Len dva a pól roka má už sa sám obúva. Matka mu nadáva. Nadávaj matko!
Nadávaj."
Malý chlapec sedel pred dverami na prahu a obúval si tenisky. Jeho matka mu
nadáva:"Ty hnusák hnusácky pohni si. By som ťa najradšej zabila." Strká doňho.
Démon povedal ako sa vzášal:"Nadáva mu nadáva horšie ako macocha zlá. To
preto, že ju muž nechal. Vidí v malom synovi svojho muža. Preto sa na ňom vybíja."
Matka strká doňho, pohlavkuje ho, chlapec len tíško sa obúva, nezaplače.
Démon sa zrazu zjavil v byte muža, ktorý sa pozeral cez kukátko. Povedal mu:
"Čo chcel by si ísť na sociálku a vykvákať tam čo si videl? Nechcel." A zmizol.
Muž premýšla a vraví si pre seba: Ja dobrák nikomu nič nepoviem. Nie som bonzák.
Pani by sa do mňa pustila keby sa dozvedela, že som to bol ja čo bonzoval.
Muž sa odsťahoval z toho bytu do väčšieho. Premýšla čo sa asi deje v tom byte
kde je ten malý chlapec. Povedal si:čo oči nevidia srdce nebolí.
6 názorů
Ještě se vracím k textu. Přijde mi, že máte svůj výraz. To je něco, co se asi nedá naučit,
Řemeslná zručnost a sečtělost nebo znalost tradice je nutná a cenná , ale tím posledním krokem je právě originalita, vlastní tvář.
Pozorovací schopnost, představivost a asi i slovenština vytváří neobvyklý text. I s pointou nebo poučením. Myslím, že je taková většina Vaší tvorby zde na Písmáku. Pro mě dobré, rád posílám tip.