Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se* Povzdech psoriatika
Autor
Jarmila_Maršálová
Nejenom básník
nese svou kůži
na trh
15 názorů
Jarmila_Maršálová
12. 12. 2022helgard- ještě to můžu zkratit na dvě slova - VYŠLA JSEM
Ale to je nádherné....sic nikoliv poezie, ale slovní hříčka jako vyšitá....
Jarmila_Maršálová
11. 12. 2022o nehtech už psali jiní, já mám: POVZDECH KNIHYVyšla jsem si
Jarmila_Maršálová
11. 12. 2022helgard, mám i o třech slovech, míň už asi nedám
Pokud se někdo pachtí s "básní o sedmi slovech, a na konci je spokojen s dílem, pak je mi jasné, že moje kritika, pečlivě konstrukčně stavěná, musela být ořech....dokonce možná trochu nuda...Ale i tak. Děkuji, že jste to rozluštila a máte před sebou výzvu.....co báseň o pěti slovech ?
Jarmila_Maršálová
01. 12. 2022helgard, ano, děkuji, jen jsem si to musela přeložit do češtiny, to bylo to vyčerpávající))))
Jarmila_Maršálová
01. 12. 2022Utgard-Loki... to mě málem rozsekalo)))) Mám stejný pocit
Jarmila_Maršálová
01. 12. 2022Kočkodane, může, pokud se jedná o pilku
Na rozdíl od psoriatika neviditelná ruka trhu lupénku mít nemůže.
Jarmila_Maršálová
30. 11. 2022helgard-díky za tip a "vyčerpávající" odborný koment )
Vynikající v podstatě revoluční dílo, které svým rozsahem a trefnou pointou zasáhlo celou generaci tvůrčích poetů a vlastně definovalo minimalismus jako fluentní a nenápadný nástroj sdílení myšlenek....Ano ta první část kde se autor vlastně teprve chystá čtenáři sdělit kam míří jeho dílo je trefný a souhlasit s ním je v podstatě normalita...střední blok je pak porcí umění a obrovského kusu řemeslného umu vytvořit báseň některé pasáže se možná někomu mohou zdát kontroverzní, ale hloubka myšlenky zde nedovoluje zesměšňovat obrovskou šíři záběru autorčina rozhledu a epické vyvrcholení na závěr jen dokládá, že věčný boj člověka s osudem je nezvratným stigmatem všech epoch a troufnu si říci, že tato báseň jednou zcela změní hned několik básnických směrů a technik. Určitě dávám tip a je jedno za co....