Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChlamníček 10
Autor
Hamar
Ačkoliv se kurz věnoval vaření guláše, přišel na něj i lektorův kolega, světoznámý odborník na vývary.
I on si chtěl přihřát svou polívčičku.
Ostrý, špičatý kus ledu použitelný i jako útočná zbraň je
rambouch.
Když si odskočí do křoví éterická pohádková bytost, jedná se o
ser vilní.
Místo kde Krakonoš zavírá neukázněné a šílené návštěvníky hor je
klečové lůžko.
Jejich nepříliš chápavá paní na hlídání byla nachlazená, ale papírové kapesníky zapomněla doma.
Když jí vysvětlovali, co udělat dětem k večeři, koukala na ně jak chůva s nudlí.
Klokani, kteří se celý život považují za koně, si ve skutečnosti jen ržou do kapsy.
Workshop o zhotovování nerozebíratelných spojů byl pro mě velmi přínosný, až do okamžiku, kdy jsem se zasnil a ztratil nýt.
Poprvé ho v indické restauraci pustili od loupání zeleniny k vaření.
Byl to pro něj významný curryérní posun.
Trudná píseň o stále svobodné a bezdětné slečně R. je
Rožnovské hodiny smutně bijú.
Když v horách zabloudí milovník ruské klasiky, může ho zachránit oheň rozdělaný z jedné z nich.
Někdy to může být i užitečný Idiot.
4 názory
Evženie Brambůrková
22. 02. 2023Užitečný idiot zachráncem. Pěkné a i ty ostatní :-)
Pobavilo mě, nejvíc rambouch, chůva s nudlí a klokani, co si jen ržou do kapsy :-))), TIP
Také bych si přihřála svoji polívčičku, ale nic vtipného, co by předčilo tvůj Chlamníček a Kočko-koment...mě nenapadlo...:-)))))))))))
Pri otvírání jsem znovu zazíval intenzivní pocit tesení. A ten se neprojevil jako neoprávnený ani co by se za nehet palce gorily veslo. Naopak mám pocit, ze byl tento díl obzvlást pekne vypecený.
Po tezké volbe vypichuji trojku defekace – nudle – postup.
Vlastních hesel moc nemám, tak si je syslím pro dílko. Prihazuji tedy jen:
Jiz delsí dobu pochrchlával. Kamarád mu doporucil cucat
Kaslerky.
Pozárník byl dost na prachy, pro pár korun by prodal i vlastní
hadicku.