Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNikdy neříkej nikdy
01. 03. 2000
0
0
859
Autor
Mišpule
Naivnost
--------
hledat lásku na celý život.
Hloupost
--------
hledat ve slovech „miluji tě“ ten správný význam,
jen pár písmen, nic víc.
Zbytečnost
----------
věřit v opravdovou lásku,
teď jsi zde
a zítra nás budou dělit miliony světelných let.
Nebezpečí
---------
někomu otevřít srdce a důvěřovat,
celé roky ti to vychází,
jednou však za každým „a“ přijde „ale“.
Paradox
-------
říkám: Nikdy se nerozejdeme,
já chci tě a miluji tě,
on odpoví: Nikdy už neříkej nikdy…
Paradox?
--------
Jenom už nikdy asi neřeknu nikdy…
Milá Mišpule celá naděje tohohle dílka je položena do jednoho slova - tím slovem je to nenápadné "asi" v poslední větě. Jsem rád, že si tím nikdy nejsi tak úplně jistá...
Kdybych znal přesnej význam slova cynismus (nebo jaksetopíše), na něj bych ti napsal odpověď. Naštěstí ho neznám, a taky vyřčený myšlenky připisuju nějakému zklamání... takže radši nic :-))
Hm, tak koukám, že jsem naivní, hloupá, zbytečná, nebezpečná a paradoxní... prosím buĎ i ty, aŤ v tom nelítám sama...! Stále budu opakovat NIKDY, protože kdyby né, je to jako mávnout při narození mimi rukou a říct si, stejně umře:-( Ráda jsem naivní a hloupá!!! Proč né?
Fakt. Já bývám taky cynik. Ale nerada to vidím u jiných. Ale jinak je to hezká báseň.
Jak to že to chápu, když blížím se spíš chlapu...:-). Vážně. Mluvíš mi z duše. Akorát zatím nevím co s tím, tak jak třeba Bibša.