Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZázrak kámo
Autor
Poeteroristka
Ještě teď cítím tvé dlaně na mých bocích
Tak letmé ač chtěné dotyky ukradené
Jsem tě stále plná v noci lásky poloprázdné
Tisknu si Tě nenasytně prsty do svého klína
Dávám si záležet na každé vzpomínce
Potmě vyjídám ledničku tvojí vášně
Zapíjím šťávou tvé divoké krve
Tišším svůj výkřik na zastávce touhy
V tom bodě je síla a není to G
Neumím noty
Miluju hudbu
Ladíme
Chci
Tě
17 názorů
Poeteroristka
24. 07. 2023Al Jal Úd jsem ráda, že se líbí, díky
Poeteroristka
01. 07. 2023Zatím neuměl :)) Díky, za pěkný veršíky v odpověď Delfíne
Ještě cítíš dlaně na svých bocích,
kterak se jich něžně dotýkal,
dala ses mu celá ve třech krocích,
nejlíp ze všech prý tě miloval.
Vyjedlas ledničku jeho vášně,
nečekaný pocit s tebou měl,
a že se náhle cítil tak zvláštně,
odejít jak jindy neuměl...
Poeteroristka
02. 06. 2023F.M.R.C. díky za návštěvu
Poeteroristka
28. 05. 2023Janina6 a Marci, díky děvčata za diskuzi. Nějak jsem to tam dávala automaticky a na formu, správný způsob nehleděla a pak se mi to asi setrvačností zalíbilo. Takže obě máte vlastně pravdu. Vážím si, že jste mě navštívili a věnovaly my čas.
Marci, ano, to mi došlo, že já si to myslím a ty ne ;) jen mě napadlo, že by to schválnost kvůli zvýraznění být mohla, ale jak to cítí autorka, to ví jen ona. Každopádně se mi to u téhle básně zdá zajímavé.
Marcela.K.
28. 05. 2023Janino, ale já si nemyslím, že by to byla od Markéty schválnost. Spíš to přisuzuji rychlosti jak píše na PC a on ji to tak u každého řádku určí. Ona, jelikož píše "z jedné vody - šup na plot", jak by tu napsal jeden redaktor, tak si to možná ani neuvědomila. Jinak "schválnostem" se samozřejmě meze nekladou. To, co se zalíbilo Tobě (bez velkých písmen a interpunkce) je přeci správně, tak lze básně psát.
Originální obrazy na tradiční téma ;) Jak jsem tuhle báseň přehlédla? Ráda přidávám tip aspoň dodatečně.
Ne, že by to bylo moc důležité, ale napadlo mě k Marcelinu konentáři o velkých písmenech na začátku řádků - mně to divné nepřipadà, beru to jako schválnost. Z moderní poezie jsem zvyklá, že to autoři ve volném verši používají poměrně často. Někdy to má zajímavý zvýrazňovací efekt. Sama to nepoužívám, mně se naopak zalíbilo u některých "vázaných" básní začínat všechny verše malým písmenem a vynechávat interpunkční znaménka, zdá se mi, že tím dávám čtenáři větší volnost, kam si umístí pomyslné předěly... ale to jen tak na okraj. Moc se mi líbí, jak píšeš, musím zpětně zapátrat, co jsem u tebe ještě přehlédla.
Poeteroristka
28. 05. 2023Děkuji MarceloK
Marcela.K.
27. 05. 2023Teda spojení vášně s ledničkou, to by mě fakt nenapadlo :-))
Jen technická - v básních by se neměly psát velká písmena v oslovení a začátek každého řádku verzálkou Ti asi píše automaticky PC. Tam by mohly být jen na začátku pomyslné věty.
Děkuji Benetko, ten nový Písmák je pro mne nepřehledný, tak děkuji později.. a jsem ráda, že víš ;)
Poeteroristka
06. 05. 2023Děkuji, velmi mě potěšila Tvá slova Rhode. Je to krásný pocit, když to někdo "načmuchne" tak, jak jsem to "myslela" ;))