Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHledání třetího oka
13. 06. 2002
2
0
950
Autor
vrrr
Mezi nohama
měla třetí oko.
Hledal jsem ho všude,
ale měla ho
mezi stehnama.
Krůpěje
slaného
sekretu
začaly
zaznamenávat
chuťové pohárky
na špičce mého jazyka,
jazzyka.
nemyslím plytké to oko :-)
ale tu báfenj :-)))
ale nech tak, nejni to špatný, fakt ne .. jenom papouš má poněkud jiný fkus, no :-)
ale píp jsem dal!
éééééééééééé!!!! Tohle papoušoj líbííí, sakra líbíí
nápad!!!
neodpustím si kritiku: zpracováno poněkud plytce, nehluboce, ale stejně je to na píp od papouša
to víš že třetí očko má pointu, stejně jako mezi nohama není mezi nohama, ale mezi hemisférečkama. A zkrze to lízání, to je jako empatie, nebo něco tak.
Tohle je taky docela zajímavé vysvětlení. Když sem to ale poprvé čet, tak mě napadlo tohle: Když se díváš někomu do očí, tak se z toho docela dost dá vytušit. No a když z někym spíš tak to máš taky to"třetí oko"zas se o tom člověku něco dozvíš(teda aspoň občas) Ale jinak dík.
Jo, tohle je taky zajímavé vysvětlení. Když se to ale četl tak mě napadlo tohle: Když se někomu díváš do očí, obvykle dost o tom člověku vytušíš, no a když s ním spíš tak je to to "Třetí oko" zas se o něm něco dozvíš(teda aspoň někdy) ale jinak dik.
je to tak nějak mým osudem - dělat lidem radost
(aji až spáchám sebevraždu, tak někdo dostane mé orgány a bude z toho mít radost)
Jen by mě zajímalo jestli to "Třetí oko" má nějakou pointu, nebo tě to prostě jen tak napadlo?