Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepřed zrcadlem
Autor
Ptakopysk
ranní zrcadlo
nic nového
včerejší plivanec uschl
jen kachličky v koupelně
mají řád
špína není na smytí
nezbývá než ji oloupat
a stagnaci změnit ve vodopád
13 názorů
Dadadik, Radovane, děkuju. Nechci "pitvat báseň", jen mi tu cosi chybí. Chápu, co znamená plivnout do zrcadla, a bordel v koupelně můžu třeba přeneseně vztáhnout na svůj zpackaný život, jasně. Ale přijde mi to jako pouhý suchý popis, necítím v tom právě ten pocit, emoci, postoj. Jen konstatování, což mi přijde málo. Zbytek si vlastně dosadí sám čtenář... což se samozřejmě při četbě děje vždycky, ale tady mi připadne, že je na čtenáři necháno skoro všechno... :) Jen můj dojem, chtěla jsem ho srovnat s vašimi, ještě jednou dík.
Radovan Jiří Voříšek
30. 07. 2023dadadik ... a má ze sebe blbý pocit
Janino, já jsem to pojal takto (jsem zvědav co, na to, řekne Ptakopysk): někdo kouká do zrcadla ráno a nevidí na sobě žádnou změnu. Včera se asi něco stalo, něco provedl, takže na sebe plivnul. Ty kachličky nevím, možná že jsou rovně a on je pokřivený z toho jak žije bez řádu. A uviděl na sobě špínu asi morální.
Ptakopysku? Co ty na to?
Tohle, přiznám se, nějak nepobírám. Můžete mi někdo vysvětlit, co se vàm na tom líbí? To nemyslím jako provokaci, ráda bych to pochopila. Někdo má zaplivané zrcadlo a kachličky v koupelně, které se údajně nedají umýt, jen oloupat špínu. To je poezie?
Radovan Jiří Voříšek
28. 07. 2023hmmm, rosteš