Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChlamníček 25
Autor
Hamar
V naší hospodě se vždy před zavíračkou zlevňuje pivo.
Jde o klasické chlast minute.
Tchoř se omluvil slepicím za krádeže vajíček až na smrdelné posteli.
Sedím u pískovny Náklo, lidé tu jezdí na prknech a moc jim to nejde,
vypadá to na klasický spadl bórd.
Slyšel jsem, že tě včera vyhodili z casina. Krupiér mi říkal, že tu mou tvář bez výrazu už nemůže vidět.
Máš zřejmě pokrk fejs.
Akustické vystoupení kapely Alkehol sklidilo po půlnoci v sále místní hospody až fernetický potlesk.
Mirku, byli jste včera ve Stínadlech? Těžko říct, někde jsme byli. Nebo ne?
Jarko, co je to s tím Dušínem? Mirek plní bobříka mlžení.
V oboře na Hukvaldech má sochu, hrdinné zvíře pracující v tajné službě tzv. liška BIStrouška.
V našem vinném sklepě vám k láhvi vína dáme i panáka slivovice.
Výborně, víno s příchlastkem.
Slavná zpěvačka barbadoského původu proslulá při zpěvu únikem plynů z dutiny ústní a následným akustickým projevem je Říhanna.
V tenisovém utkání drtivě zvítězil domácí zkušený hráč a velký dobrák, když se dozvěděl, že má jeho mnohem mladší sok narozeniny,
tak mu aspoň nadělil kanára.
11 názorů
Chlast minute je super.
Ale parádní jsou všechny až po tenisovýho vógla... :)
V některých sociálněji vedených nevěstincích existuje cenové zvýhodnění pro důchodce, kteří přijdou v poslední chvíli – tzv. slast minute.
Ztracený bílý pes by dostihl své pánečky, kdyby nespadl do kráteru Goro Goro.
Skvělé, pobavilo mě, a obzvláště bobřík mlžení, fernetický potlesk, víno s příchlastkem :-)))
Tvoje boží hlášky se snoubí s vtipnými komentáři – tomu říkají biologové symbióza jako kráva.
Já jsem ovšem opět nechtěně spadnul do volebních necek a pořádně si tam vymáchal nejen čenich. Přede mnou leží olbřímí úkol vybrat trojku neruského typu... no tak asi cenově redukovaná zrzavá voda, šéf Rychlých šípů a bonus v podobě tekutých prckovin.
Paráda, paráda! Díky za spoustu smíchu.
A taky už teď vím, proč ta liška kudy chodí, tudy trousí...
Asi dostanu chlastmatický záchvat...
Chtěl jsem napsat úplně přesně totéž co pan kolega Koblížek! :D Ačkoliv mám takové tušení že to zřejmě neklapne... :p
Ale to jsou milé hlášky. Mnohé takové ze života.
Chlast minute bych chtěla zažít :-)))
Už i psi se naučili posílat si zprávy. Komunikují přez chcat.
...chlast minute... To musím navrhnout našemu hospodskýmu!! :-))