Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCíťení
Autor
Velborn
Sedím u stolu
A vzpomínám na časy
Kdy si lidé vážili svých dnů
Zdá se mi
A je to mocné
Chodívám bos
Procházím okolím
A rozhlížím se
Vidím skupinu přátel
Připadá mi to prosté
Prožívají spolu své momenty
Nejsou v tom složitém světě sami
A jsou tam jeden pro druhého
Mohou se cítit svobodně
Nevnímají svět
Tančí v souhře
V touze usnadnit si světa vjem
Ulehnu v polospánku
Nadále vzpomínám na časy
Kdy si lidé vážili dnů
Dnů všech
Ne jen těch svých
Přál bych si se vrátit do těch časů
Kdy jsme mysleli na ostatní daleko více než-li dnes
Připadá mi, že lidem přestává záležet na citech druhých
3 názory
Aha, mně z toho vyjádření "vážit si dnů" nedošlo, že se to má týkat citu nebo vztahu k okolí. Myslela jsem, že jde spíš o pocit naplnění života, smysluplného prožívání času... Asi je to hodně široké téma. Já si naopak z dětství a dospívání vybavuju unavené a vystrašené lidi, co se bojí říkat naplno co cítí... V širším měřítku, ve společnosti. Kolem sebe jsem naštěstí měla milující rodinu a to je dnes chválabohu stejné...
Ani nevím. Je to snad jen zdání. Připadá mi, že v této době lidem daleko méně záleží na svém okolí. Opravdu ani nebyla taková perfektní doba, kterou bych si přál. Každý přece jen pociťuje období svého života jinak, tak je těžké říci kdy to bylo. Pro mě to asi byly časy, když jsem byl ještě mladší. Lidé okolo byly daleko cituplnější. Ono to bude vnímáním každého asi jinak, prostě to tak cítím, že lidé ztrácí cit postupně víc a víc.
A kdy to, prosím, bylo? Co to bylo za časy, "kdy si lidé vážili svých dnů" víc než teď? Zkouším taky vzpomínat, ale žádné takové období si nevybavuju.
Slovo "cíťení" mě poňekud vyďesilo.