Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seInspirováno jinde
Autor
losto
skvělé Pokroutky od Kočkodana, předcházející mým blbůstkám
- Se třídou jsme každý pátek chodili na pivo, což svědčilo o pevně schmeleném kolektivu.
- Celý měsíc se potím v posteli. Těším se, až budu zdráv a konečně svléknu pyžmamo.
- Tak dlouho chodím se džbánem pro vodu sám, až jsem skončil v doprovodu.
- Řezník vyházel zkažené salámy. Od té doby mu říkají Vysočinobolos.
- I přes namazání všech pantů bylo v Moulin Rouge slyšet vrzání.
- Nečekaná smrt prostitutky Jany všechny zasáhla. Celý týden chodily bordelmamá kundolence.
6 názorů
Radovan Jiří Voříšek
před 10 měsíciNamaloval fialového kosa. Založil tak nový umělecký směr - kosmodernismus.
Díky Luboši, že pořád uvádíš na pravou míru, kdo s tímto formátem začal. Jsem moc rád, že jsem tě inspiroval k tvým skvělým Pokroutkám. Já tyhle slovní hříčky začal psát na Facebooku ve skupině "Slovní hračičkové Punners" a protože tam docela sklízím úspěchy, tak v tom pokračuji a mé "Chlamníčky" jsou vlastně jen překopírované příspěvky z této facebookové skupiny a jsem rád, že i na Písmáku mají docela úspěch.
Mě naprosto nepřekvapuje, že ti jde výborně i překrucování. A díky za chválu toho mého.
Musím ovšem zdůraznit, že na Písmoni je otcem tohoto druhu slovního humoru Martin, tedy Hamar. On s ním svými Chlamníčky začal a já se jen přidal (opičím).
Ad
- Se třídou jsme každý pátek chodili na pivo, což svědčilo o pevně schmeleném kolektivu... . Vzpomínka na můj gympl v Hustopečích u Brna, ..., a útulnou hospůdku (, údajně s gotickými stropy) s příjemnou obsluhou, zvanou U špagáta, ..., etc. (jen ty pátky tu moc nesedí; my jsme to tam měli pouze pár desítek metrů :), tak nám na pivo stačila třeba i tzv. velká přestávka :) (dvacetiminutová :) ) )
Přesně vím, kým bylo inspirováno.
Skvělý - hlavně schmelený kolektiv, pyžmamo a kundolence... :)