Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTady ode mne dneska máte tři dívky v Turecku - z toho dvě Češky trošku rozevláté, a třetí splihlou tamní tuzemskou jaksi jsem vyfotil .... ((fotografie))
Autor
Zeanddrich E.
Tady ode mne dneska máte tři dívky v Turecku - z toho dvě Češky trošku rozevláté, a třetí splihlou tamní tuzemskou jaksi jsem vyfotil (pozor, netýká se zdejší Phill !)
(a jako bonus (takto spící) ještě jedna spolucestující... )
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
13 názorů
stana.lebloch
před 9 měsíciTurecká holka i v autobuse?
stana.lebloch
před 9 měsíciTurecká holka má za sebou mokrou cestičku
Ženy v obrazech...
...tak rozmanitých.
Ani žádné stéblo trávy není stejné:-)
V Čechách, na Moravě, Slezsku... i v Turecku.
Zajímavé fotoalbum.
Zeanddrich E.
před 9 měsíci... .
(( - Ten Julián se tu dnes preventivně smazal sám, nebo trhl časový rekord ohledně smáznutí od redakce?... :):) ))
Zeanddrich E.
před 9 měsíci... .
Evži a Ándry, díky za návštěvu i komentář... :).
::::::::::::::::::::::::
Jo, mají to holky turecký (etc.) těžký - kromě únavy plavecké musí překonávat i tu z přenášení několika kilo mokré látky plavecké na těle...!.
Evženie Brambůrková
před 9 měsíciTak v Turecku ..... tam jsem taky nebyla :-)
Romane, já myslím, že i ta Turkyně by klidně zapózovala, jen jsi asi nezašistil tím správným bakšišem. Potom jde většinou všechno.
Zeanddrich E.
před 9 měsíciDíky , Jarmilo... :) (tohle jsem fotil tuším v roku 2009 nebo 2010; ta turecká dívka se asi opravdu fotit nechtěla - a pravděpodobně měla někde poblíž i nějaký ten mužský doprovod, jak je v muslimských zemích běžné, takže bych ji raději o portrét s obličejem vůbec nežádal... )
Někteří fotografové si rádi vybírají ty, kteří vypadají neobvykle nebo alespoň ty, kteří se fotit nechtějí. :) Fotky jsou moc pěkné všechny. :)