Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seII.
Autor
fjorda
Jak jen je pomíjivá
Života svíce
Tak zapal ji více
Ať neuhasne
5 názorů
Lili...
Miluješ mě?
Ano.
A můžeš víc?
Můžu.
Ale pořád to bude jen LÁSKA...
Zapálit více...
...klást důraz na něco velmi důležitého, chránit nějskou křehkou pravdu, která se zrodila a vzplála...
Tvoje verše mají různá pojetí výkladu, myšlenek...
...a pokud nás ty výklady nakonec omrzí, třeba můžeme říci: jsou to prostě a jen krásná slova. Tečka.
Někdy to stačí. Ostatně, mudrovat mi není blízké. Nemám žádné vyšší vzdělání, spíš formální.
Zajímavě tvoříš.
Vidím v tom velký smysl: jakobys říkala: zapálit svíci která už hoří, dělat něco, co už se děje, říkat něco, co je dávno zřejmé... promiň, pořád otravuji s tou filosofií ale z Tebe přímo sálají hluboké myšlenky a skryté pravdy.
V tom je pro mě právě to kouzlo. Zapálit ji víc, i když hoří... Je to vlastně nemožný....
Každopádně, v pohodě. Rozumím, že ti to nemusí dávat smysl :)
Tak ti newim... Zapálit svíčku která již hoří nedává smysl - prostě to nejde více. A života svíce prostě zhasne tehdy kdy dohoří. Tehdy kdy má...