Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se#KonceptY 4#
Autor
Benetka
Hi!
29.4.2024
Každé. Každičké ráno vždy když projíždím kol Breclavských kasární malovaných...
Vnímám Tvůj smích.
A vnímám i Tvůj pláč.
Neděkuj. Neni zač.
Ránu za ránem Ti přeji:
DOBRÉ RÁNO MILÁČKU!
Přestože vím že neslyšíš. Nevidíš...
Snad jen...
Možná?
Vnímáš.
A máš mě nahá na há(Č)ku.
Možná si i řikáš:
Už neotravuj a_
Vypadni!!!
Čůrá(Č)ku
30.4. 2024
Brankář týmu NHL Florida Panthers
Sergej Bobrovský
Tak ten teda má ale fakt péro!
Prostě obrovský!!! :D
2.5.2024
VČERA a DNES
Včera se neměl s kým líbat. Třešně už stejně odkvetly. Svátek práce oslavil prací. Pouklízel autíčko. Už docela dost připomínalo chlívek. Natáhl prodlužku až vedle domu a starým dobrým vysávačem pigloval vnitřek. Nuž ale... Jak řiká: Už jsou staří. Vysávači to moc netáhne a majiteli tůze loupe v kříži... No už to snáď nejak spolem doklepem...
Taky pochopitelně myslel na Tebe MILÁ. Já nelíbající a Ty? Nepolíbená...?
Dnes... Jsi byla (stejně jako jindy) NÁDHERNÁ! Hlásek sice ještě malinko drhnul ale VTĚCHTVÝCHNÁDHERNÝCHLÍSKOVOOŘÍŠKOVÝCHOČÍCH!!! Už byl Jiskra. Jan z Brandejsa. A měla jsi na sobě tu mikýnu ve které ses mi poprvé vyfotila. (1.9.2020 ve 20:21) Je na zips a já jej rozepnul. To aby Tvé kozičky mohly volně dýchat. Usmála ses a zip vytáhla zpět nahoru. Vím řek sem. Su hrozný. Nedám si pokoj. Nedám Ti pokoj. A tys mi nedala. Facku. Klidně jsi mohla.
O něco později Tě ještě zastihl ve vaší kancelářské kuchyňce. Nedám Ti pokoj. Nedám si pokoj. Otravuju Tě slůvky a Ty odpovídáš Nééé. A já: To už klidně řikej MÉÉÉ! Jako kozička. Aspoň budete tři! A ukazuju na Tvoji pravou kozičku a pak na Tvou levou kozičku a pak na Tvůj obličejík...
Usměješ se.
Ale moc hezky!
Umím Tě rozesmát!!!
A to je........
Mééé!!! :)
https://www.youtube.com/watch?v=Js-TsL9B0iU&ab_channel=MusicBoxChannel%E2%99%AA
3.5.2024
VČERA
SE MI O TOBĚ ZDÁLO
VE SNU A V REALITĚ
MILUJI TĚ
WIM. POŘÁD
JE TO MÁLO
VE SNU I V REALITĚ
9 názorů
Je to fajn, mít někoho rád, jenom tak. Myslím si, že bys jí chyběl... :o)
Čerešne už aj tak odkvitli – chcelo by to zmenu zvykov?
Benetka, pozri sa, čo som tu (na Písmák) dneska dal
(jo, svýho - dávnýho - času jsem také, v jedné břeclavské budově, číhával, až jistá kolegyňka zajde s hrnečkem do kuchyňky... :):) )
Ne. Není to blbý. Naopak: Je to sqělý!!! Takhle to má být a to je účel! Pobavit. :)