Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlamníček 48

06. 05. 2024
2
1
63
Autor
Hamar

Jako Lubošův věrný stín přicházím i já se svou porcí blbůstek.

Jmenoval se Karel Fuška a pracoval v kamenolomu.

Bylo to klasické jméno znavení.

 

O mladou sekretářku stál jak Ing. Novák, tak i Ing. Králík.

Natahovali kolem té hezké ženy své inženýrské sítě.

 

To se takhle potkají panelák a jednopodlažní domek a jak se loučí, říká panelák -

"Tak ahoj a opatruj se."

 

Jan Žižka založil charitativní fond pro děti svých obětí a pravidelně do něj přispíval.

Byl to přítel dětí UNICEP.

 

Jeden chytrý moderátor z ČT prý vymyslel speciální trubku a nechal si ji patentovat v Unii.

Jmenuje se EU Stachova trubice.

 

Vysloužilé, staré a protivné elektrotechničky se scházejí každým rokem 30. dubna na

tzv. "Pájení čarodějnic."

 

V současnosti existují asistenční služby, které vám vymění kolo u auta.

Ovšem vyměnit si ho sám, je pořád hevergreenem mnoha řidičů.

 

Obchodní řetězec kde přirovnávají vybavení domácnosti ke smrti je

Skon to nábytek.

 

Při výsadbě stromků se neustále ztrácel, když říkal, že jde pro sazenice, ale objevil se až u oběda.

Jeho přínos byl doslova mizivý.

 

Odchýlení od tématu v příspěvku na diskuzním fóru kotelníků -

"Teď trochu off topič."


1 názor

Kočkodan
před týdnem
Dát tip Hamar

Konečně jsem se zjevil se svým spokojeným mrukem. Do obvyklé trojky vyvoluji muže s oftalmologickými problémy, seniorské expracovnice s cínem a výsadbáře na dvě věci.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru