Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChlamníček 49
Autor
Hamar
Milovníci sadomasochismu mívají většinou dovolenou
s bol inclusive.
Jeden z herců podepsal smlouvu jak na roli v Pánu prstenu, tak v souběžně natáčeném Hobitovi.
Šlo o jasný skřet zájmů.
Na MS v umývání nádobí je od závodníků vyžadován speciální
dřez code.
Vraždu spáchala Andrea, slečna k dětem ze Slovenska. K odhalení přispělo její typické
modus au pair Andy.
Když začali pozvaní Franta s Honzou u ohně zpívat a hrát na kytary, přestaly si nás holky všímat.
Udělali nám tím nedvědí službu.
"Příští rok přiberu 20 kg." "Jak to můžeš vědět?"
"Mám takovou zlou předtuku."
Jakub s tátou Davidem a sestrou Marianou budou dnes slavit a pít,
i kdyby prachaře padaly.
Objekt kde se mohlo, ubytovat několik manželek vojáků, kteří střežili hranice naší republiky,
byl pětchotní srub.
Když si necháte firmou postavit dům v zátopové oblasti,
je velice důležité si přečíst přiložený přívalový leták.
"Doktore, v mých představách mám za otce Spejbla." "To je jasné, pane ministře."
"Vy si to představujete jako Hurvínek, Válku."
9 názorů
Jo!
Chtěl jsem vypsat tři, které se mi líbí nejvíc, ale deset se mi jich vypisovat nechce. SUPER!
Díky, za návštěvu a tipy! Přidám jednu aktuální hokejovou.
Šel jsem kolem švýcarských hráčů a ptal se jich česky, zda jsme opravdu mistři světa. Jeden z nich mi podal ruku a řekl - "Jo si".
Opět jsem byl postaven před nelehký úkol – vybrat z řady uchazečů jen tři obzvlášť vypečené kousky. Tak dejme tomu: přerolovaný umělec, Trautenberkovi potomci a tatínek dřevo.
Ten poslední je super.
Na asfaltování silnice se díky nedostatku pracovníků podílel i jeden volon tér.