Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Navěky záhada?

07. 06. 2024
4
7
104
Autor
Josephina

 

Asi mi nikdo nepotvrdí,

že většina mužů miluje

nejvíc děvky.

Muže mají přečtené,

i jejich humor.

 

 


7 názorů

Umbratica
před 5 měsíci
Dát tip

Je asi důležité, aby to bavilo oba. Jen si nejsem jistá, zda muži poznají, že to ženu baví. Hraný orgasmus patří k nejúžasnějším hereckým výkonům.


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip Josephina

 

No Ti fakt žádnej nepotvrdí,  Josefino, myslím...:)


Josephina
před 5 měsíci
Dát tip Benetka, Zeanddrich E.

Znám jednu starší zkušenou, prsa žádný, ale má smysl pro humor a v posteli to umí ... odolá asi málokterej ... ale od mlada děvka, sex ji baví... s muži se moc nepáře ... pravá nejstarší řemeslnice, asi ... (ale ne že bych jí záviděla, jsem romantik)


Umbratica
před 5 měsíci
Dát tip Josephina, Benetka

"Jak na něj"... Pro muže je ve většině případů nejdůležitější, jak žena vypadá. Nehezká žena může být lstvivá, vychytralá a zkušená a stejně je jí to houby platné, když ta druhá je mladá, krásná a má velká prsa. 


Josephina
před 5 měsíci
Dát tip

Muži sami si to nechtějí přiznat, jen jeden básník ano ... měl ji raději než mě, nevěděla jsem, jak na něj, na muže, je to umění ... ale i povahou ženy ... ?


Umbratica
před 5 měsíci
Dát tip Josephina, Benetka, Zeanddrich E.

Někteří muži se uchylují k prostitutkám ne proto, že by je nějak obzvlášť milovali, ale proto, že mají strach z rodinného života. Byl to i případ v současnosti tak oslavovaného Franze Kafky.

Nemyslím, že by záhadnost byla nějakou výsadou žen. Znám spoustu žen, které mám přečtené až do morku kostí a spoustu mužů, kteří jsou pro mě už roky záhadou. Asi to bude tím, že jsem vrba a ženy se mi vždy svěřovaly vždy mnohem víc. Někteří muži se nesvěřují vůbec nikomu s ničím. Nesvěřují se možná ani sami sobě. 


Na to ženská nemusí být děvka, stačí trochu myslet :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru