Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Každý, kdo plní vůli Boží, to je můj bratr i sestra i matka... ((Evangelium z dneška neděle 09. června 2024, ze Mše sv. z katolických kostelů))

09. 06. 2024
2
8
92

 

 

 

 

Motto:  

 

Nebytí      přináleží      Zlu.   A    

tak      nejzákladnějším      Rozhodnutím

jsme      povoláni

      Bytím

přiblížit      Jsoucno      ke      Světlu... .

(( ....)).

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

Motto  02:

 

Četbu lepší, než zaznamenané výroky Krista (Ježíše  II. Nazaretského, ..., jednoho z osmi, bratříčka našeho největšího) v *evangeliích z doby, kdy zde dole na Zemi v lidském těle s námi přímo chodil, jen stěží najdeš 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

 

 

 

 

Evangelium z dneška, neděle 09. června  2024, ze Mše sv. z katolických kostelů)

Slova svatého evangelia podle Marka.    Mk 3,20-35

 

 

 

 

Ježíš vešel do jednoho domu a znovu se shromáždil zástup (lidu), takže se nemohli ani najíst. Jakmile o tom uslyšeli jeho příbuzní, vypravili se, aby se ho zmocnili; říkalo se totiž, že se pomátl na rozumu. Učitelé Zákona, kteří přišli z Jeruzaléma, tvrdili (o Ježíšovi): "Je posedlý Belzebubem. Vyhání zlé duchy s pomocí vládce zlých duchů." Zavolal si je a mluvil k nim v podobenstvích: "Jak může satan vyhánět satana? Je-li království v sobě rozdvojeno, takové království nemůže obstát. Je-li dům v sobě rozdvojen, takový dům nebude moci obstát. Jestliže satan vystoupil proti sobě a je rozdvojen, nemůže obstát, ale je s ním konec. Nikdo přece nemůže vniknout do domu siláka a uloupit jeho věci, jestliže toho siláka napřed nespoutá. Teprve potom mu dům může vyloupit. Amen, pravím vám: Všechno bude lidem odpuštěno, hříchy i rouhání, kterých se dopustili. Kdo by se však rouhal Duchu Svatému, nedojde odpuštění navěky, ale bude vinen věčným hříchem." To řekl proto, že tvrdili: "Je posedlý nečistým duchem." Přišla jeho matka a jeho příbuzní. Zůstali stát venku a dali si ho zavolat. Kolem sedělo plno lidí. Řekli mu: "Tvoje matka a tvoji příbuzní se venku po tobě ptají!" Odpověděl jim: "Kdo je má matka a moji příbuzní?" A rozhlédl se po těch, kteří seděli dokola kolem něho, a řekl: "To je má matka a to jsou moji příbuzní! Každý, kdo plní vůli Boží, to je můj bratr i sestra i matka."

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


8 názorů

Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip Benetka

 

Slávku, je otázkou, zda i z hospody odcházíš posilněn v tom nejlepším smyslu (směru ) :)


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

 

(Potažmo Bruno... :) )


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

 

Zdravím Tě, Supíku... :)


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

 

(( ...)).


Aru
před 4 měsíci
Dát tip Benetka

pivochrám :)

kdyby vatikánsko-jeruzalémský bůh nechtěl aby Češi pili pivo, tak by jistě nedával sadit chmel :D


Benetka
před 4 měsíci
Dát tip Aru

Byl jsem v  hospodě. To je můj chrám. Můj bratr otec syn dcera... EtCeRa. Počítá se to? ;)


Aru
před 4 měsíci
Dát tip Benetka

Bene, ty jsi snad nebyl v neděli v kostele? pak nejsi můj bratr, sestra, matka, strýc, otec, babička, teta, vnuk :D

:D


Benetka
před 4 měsíci
Dát tip

Někde jsem čet že češi jsou ten nejvíc ateistický národ v Evropě. Možná i na světě. Newim. Ať si každý věří čemu chce. Já mám svou víru v srdci a ta se mnou zůstane do nejdelší smrti. Ať už je jaká chce. A ať to soudí kdo chce jak chce. Tak.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru