Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V národopisném muzeu Polabí jsme, mimo jiné, viděli vycpané sedláky a selky, zachycené při práci v domácnosti , jejich běžné nástroje, a další zajímavosti ((žákovské výroky)).(plus bonus - obrázky se žáky a školou...)

11. 06. 2024
2
5
34

 

 

 

 

 

 

 

 

Přes hromady dosud mnou neprobraných žákovských a studentských prací jsem si řekl, že už na ně prostě kašlu (pardon :); že už se jim prostě nebudu věnovat, bo svůj čas bych asi utrácet smysluplněji...). - Ale když mi padl do očí výrok, který jsem použil jako titulek :), přeci jen jsem si nějaký ten čas ještě i udělal... ::)    ((a také ovšem jsem si řekl, že nebylo asi moc moudré téměř hromadně :) odmítat práce žáků pod šestou třídu - tedy mladších cca pod 11-12 let...! :):) ))

 

 

 

((Jako obvykle jsem - pro lepší flow   - sem tam nějaké to slůvko přidal či ubral :); - ale myslím, že daleko méně, než obvykle... :):) )).

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

V národopisném muzeu Polabí jsme, mimo jiné, viděli vycpané sedláky a selky, zachycené

při práci v domácnosti , jejich běžné nástroje, a další zajímavosti.

 

 

V muzeu v Přerově nad Labem jsme si uvědomili naše pokroky v pohodlnosti života.

 

V Národopisném muzeu v Přerově jsme mohli dumat nad údělem lidí, kteří se, na rozdíl od nás narodili méně výhodně (šťastně).

 

Život na vsi byl v minulosti o dost těžší, než v budoucnu.

 

Náš venkov minulých století je zásobárnou naší české hrdosti, a dalších poznatků.

 

   V tomto muzeu na nás dýchl duch vůně našich předků z minulých časů a dob.

 

. V tomto muzeu mne nejvíce zaujaly těžkosti života našich předků, a jejich rodin.

 

 V tomto muzeu jsme si společně sáhli na podstatu venkovského života.

 

 

Nejvíce mne v muzeu zaujal závan starých časů, kroje všech figurín, atd..

 

Život na vsi bychom nechtěli zažívat dnes, ale může nás jednoznačně bohatě inspirovat svou opravdovostí.

 

Návštěvu tohoto muzea bych doporučila dětem, i jejich doprovodu všeho staršího druhu.

 

Národopisné Muzeum v Přerově mi zanechalo dojem, proto bych ho dále doporučila.

 

Národopisné Muzeum v Přerově mne překvapilo svým vztahem k minulému těžkému životu občanů na vsi.

 

Národopisné Muzeum v Přerově bylo milou přestávkou v našem každodenním běžném studiu.

 

Národopisné Muzeum v Přerově bych chtěla někdy znovu navštívit, až budu na něj mít více času.

 

Národopisné Muzeum v Přerově mne upoutalo už zvenku, a pak to pokračovalo.

 

Národopisné Muzeum v Přerově bych doporučila i těm spolužákům, kteří tu s náma dneska nebyli.

 

Návštěva národopisného Muzea v Přerově bylo dobré využití našeho času (místo výuky).

 

Návštěva národopisného Muzea nám dala zapomenout na problémy v naší každodenní výuce, i celém světě, apod..

 

Návštěva národopisného Muzea nám osvětlila náš pokrok, do kterého jsme se dostali díky našim předkům.

 

Návštěva národopisného Muzea ukázala nám ukázala náš život v lepším světle, než jsme si o něm mysleli.

 

Návštěva národopisného Muzea mi pomohla si uvědomit, jak dobře si žiju (i s některými drobnějšími výjimkami).

 

Návštěva národopisného Muzea byla dobrá, kromě zdlouhavých přestupů na cestě vlakem a zpět.

 

Návštěva národopisného Muzea je dobrý zážitek za celé pololetí.

 

Národopisné muzeum je vítaný ostrůvek ve světě naší současnosti.

 

 

((  Dva originály - (ukázky, které nehodlám  použít! :) ) 

 

 

)).

::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

((Plus bonus:     - (především) na téma žáci, a škola (někde jsem trochu času ušetřit musel :), a tak jedna kresba je použita dvakrát (popisek se liší...!  :) ) )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

))

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


5 názorů

Zeanddrich E.
před 2 týdny
Dát tip

 

(( ...)).


Evženie Brambůrková
před 2 týdny
Dát tip Zeanddrich E.

Náštěvy muzea byla tedy přínosem. Taky bych se tam měla zase podívat, když už jsem ten starší druh :-)


Zeanddrich E.
před 2 týdny
Dát tip

 

Obrázek č. 05, druhá verze:

 

Uvědomuješ si, že už jenom rok, a z našeho opravdového života přestoupíme do toho šíleného světa dospělých...!? -Nastupujeme na ZDŠ... ((případně ZŠ dnes asi, že ... :) ))


Aru
před 2 týdny
Dát tip Zeanddrich E.

zásobárna hrdosti? tak to tam asi už dlouho nikdo nebyl :D

ano, pokrok je třeba osvětlit, jinak by si lidi mohli třeba všimnout, že život byl sice prostší, ale i tím jednodušší a srozumitelnější :D

no proč to muzeum nepostavili hned vedle školy, nebo školu u muzea? :D


Zeanddrich E.
před 2 týdny
Dát tip

 

((Zdálo se mně, že je toho hodně, tak jsem cca deset vyhodil - a už mi to tak nepřipadá. Ale vono se to to tentokrát i docela dost pořád opakovalo... :) )).


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru