Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Měsíční meditace ((Jihomoravský comics)). Plus - Výmluva k zlosti. Muž v domácnosti, Nejhorší je trpaslík. Za podanou ruku dík, etc.

06. 07. 2024
3
5
83

 

 

 

 

 

 

Měsíční meditace ((Jihomoravský comics)). Plus  - Výmluva k zlosti. Muž v domácnosti, Nejhorší je trpaslík. Za podanou ruku dík, etc. 

 

 

 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


5 názorů

Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

Ano, Andreo; a to raději nemluvme o těch základnách, co se údajne nacházejí na jeho k nám odvrácené straně... :):)


Al Jal Úd
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Dobrý! :))

A nejhorší jsou trpaslíci, ale vázal jsem sudy sádlem, trpaslík je dobrý plavec, ale ručičky mu kloužou, nevydrží!


Andreina
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E., Al Jal Úd

Četla jsem všechno možné, ale podle jakého eposu přilétl Měsíc z vesmíru,  to fakt nevím. Jedině snad, že by něco bylo v eposu o Gilgamešovi. Jinak měsíční meditace nemá chybu a naprosto chápu obavy ze ztráty kapesnéno, popřípadě i důchodu a mezd zaměstnanců a vůbec všeho, co je vázáno na existence měsíce, co dostal jméno od Měsíce. 

Ta být ifluencerkou, hm, jestli takhle uvažuje většina mladých, to se klidně může příroda zase uklidnit, protože se lidstvo zničí rychleji samo.

 


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

(...kdo ví o tom eposu...? :);  - dejme si spolu do nosu... :)  )


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

(...kdo ví o tom eposu...? :);  - dejme si spolu do nosu... :)  )


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru