Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naškrečkovala som si

07. 07. 2024
1
2
40
Autor
Bystroočko

Naškrečkovala som si

Nakupovanie vecí? Už nie! Vyhodnocujem, prepočítavam a krotím sa. Kde sú tie časy, keď som relaxovala po obchodoch. Ta tam. Zásob mám dosť, tak nastáva problém s výberom, kombináciou, doplnkami, ale snažím sa. Nedávno ma potešila dcéra mojej známej, ktorá ocenila ako sa nosím a ako ladím.

Moja mama nechce nijaké darčeky. Riešime to niečím na zjedenie a na zapitie. Lebo to dlho nezavadzá, časom to samo odíde. To, že dostala nejakú vec, ju oberalo o zážitok z nakupovania. Aj keď sa ponúknem, že podľa jej zoznamu urobím nákup, tak ani to nie. A pokiaľ si kúpi nové tričko alebo biele letné nohavice, lebo ide na dovolenku, tak je to s ňou dobré. Dôchodok je pre ňu výplata a hneď vyráža niečo kúpiť, čo "nevyhnutne" potrebuje. Nákupný absťák je sviňa.

Ja napríklad dvadsať rokov kupujem nádoby na potraviny a stále kupujem. Lebo stále nie sú. Asi na ne treba napísať "vráť ma".

 

7. 7. 2024


2 názory

Bystroočko
před 2 měsíci
Dát tip Benetka

Benetka, ďakujem!


Benetka
před 2 měsíci
Dát tip

Já už su asi až tak moc zblbnutý LÁSKOU ke slovence

Že až_

NA HROBEČEK MI NESOU VĚNCE!

Že už snad víc přemýšlím v jejím jazycenež ve svém a to znamená!

A sice!!!

Že prostě Gut. Jarkovský!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru