Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přespolní

09. 07. 2024
2
2
52
Autor
hototo

 

 

zpomalujeme - 

na cestě poskakuje 

přespolní vrabec

 

 


2 názory

hototo
před 2 měsíci
Dát tip

@Norsko 1: Promiň, ale asi nerozumím co a kde bych měl přesně vykusovat.

Vykusuju momenty z reality, které jsem zažil, a které mě zasáhly dost na to, abych se je pokusil zachytit ve slovech. Některé vykousnu rovnou, vhodná slova přijdou hned a jen počkám, jestli zarezonují i poté, co samotná chvíle odezní. K jiným se vracím, hledám lepší slova, rytmus, řez, sbírám střípky doporučení v knihách i kritikách - ale morek zážitku nechávám původní.

V tomhle konkrétním případě jsme jeli na zahradu po polní cestě za vesnicí. Najednou jsem musel zpomalit, protože z pole vyletěl vrabec a začal poskakovat po cestě.
"To je asi vrabec polní, ne?" zeptal jsem se.
"Spíš přespolní," odvětila žena.

Vrabec odskákal za svými záležitostmi, ale jen co jsem se znovu rozjel, vykousnutý okamžík se poskládal do slov. Než jsme dojeli, měl jsem pokus o haiku. Možná to není dobrý pokus a ukousnul jsem si příliš, ale je to autentické sousto.


Norsko 1
před 2 měsíci
Dát tip

Vykusuješ u gory ?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru