Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spirits in our life (picture), ..., FFF veterans ad (picture) Pražské odrazy (photos) ((čerstvé koncepty))

11. 07. 2024
5
12
93

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pražské odrazy (01 zde)

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


12 názorů

Umbratica
před 2 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Líbí se mi hlavně ty dvě fotky s kalužemi. Dobrá kompozice. Tip.


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip toot

 

Mne by ta velikost vadila asi pouze v případě, kdyby ta stavba byla blíže fronty (čáry) ulice; takhle mi to přijde fajn (je to jako loď, připlouvající do přístavu... :))


toot
před 2 měsíci
Dát tip

Mě mrzí, že to tak trochu nepasuje do územního plánu a paláce na druhý straně ulice vypadají proti tak obří stavbě jako chaloupky. On to byl pozemek dráhy a ta ho prodala celej, za normálních okolností by tam vyzniklo více domů v řadě. Proti architektuře té stavby nic nemám, jen mi přijde nepatřične obří. Před ní tam v základech našli staré vázy a kermiku. Líbí se mi úprava okolí, to je vždycky poznat, jestli je to chodník města nebo soukromníka. :) 


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip toot

 

A také mne ovšem těší, že autorkou (architektkou) této stavby je žena z muslimské země... :)


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip toot

 

Kláro, jsem v podstatě pro nové, oživující stavby ve staré zástavbě; takže spíše libí... :)


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

Andreo :), také mne napadlo, že bych pro rodilé pražandy (zvláště pak pro ty, co se potulují někde po druhém konci světa...:) ) mohl vkládat nějaké fotohádanky...:); ale raději ne - já jsem zase rodilý Brňan, a také bych spoustu novějších brněnských staveb asi nepoznal... :) ) 


Andreina
před 2 měsíci
Dát tip toot, Zeanddrich E., Gora

Duchařský orázek nemá chybu.

A na fotky koukám jako rodilá pražanda s povzdechem, dlouho, moc dlouho jsem tam už nebyla.


toot
před 2 měsíci
Dát tip

Mimochodem, jaký máš pohled na ten monstrózní blok vedle Masaryčky? :)


toot
před 2 měsíci
Dát tip

No, bohužel se tam už moc nezdržuju. Teď sedávám ve Vysočanech na kanálu o poledních pauzách. Jinak jezdím domů do Poříčí. 


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

Alespoň už vím, kde přibližně Tě (případně) asi hledat, Kláro... :)

 


toot
před 2 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Labuť... bílá, pardon


toot
před 2 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

jé, tys vyfotil naši oblíbenou hospodu (kousek od Lubutě a osmi dlouhých roků života) 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru