Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tajemství šéfkuchaře (comics), ..., Pražská kavárna, ..., Kuličky od Prahy, ..., a starší v barvě; dnes - jen pro silné povahy...!

15. 07. 2024
3
7
62

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Plus bonus:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::


7 názorů

Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

(chtěl jsem napsat o  karikaturu  významu  tohoto sousloví., Jarmilo ...:) )


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

Andreo, děkuji za návštěvu, tip i komentář... :).


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

Jarmilo, zdravím Tě po delší době na Písmáku :);.

- Děkuji Ti za výklad významu sousloví tajemství šéfkuchaře :); - řekněme ale, že zde se právě jedná o karikaturu tohoto sousloví... . - Reálně může mít přeci jakýkoliv šéfkuchař spoustu jakýchkoliv tajemství... :):) 


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

Lili.zdravím Tě :); - a nech si ty štípance :) - vždy a všechno memusí být přeci úplně ,,smysluplné" :)


Andreina
před 3 měsíci
Dát tip

Tentokrát nemám favorita, líbí se mi všechny nápady.


Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip

Myslíš to tak, že tajemství šéfkuchaře je upečený pes? Ve skutečnosti tyto jídla nebývají až tak zvláštní, ale určitě patří k dražším. Správně by se jako tajemství šéfkuchaře měla označovat ty jídla, která v určité restaraci umí lépe než v jiných.


Lili.
před 3 měsíci
Dát tip

Vždycky smysluplné:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru